مرسدس بنز EQS نسخه‌های کوپه و کابریولت نخواهد داشت

مرسدس بنز EQS نسخه‌های کوپه و کابریولت نخواهد داشت

هرچند در نسل قبلی مرسدس بنز S کلاس علاوه بر نسخهٔ سدان، نسخه‌های کوپه و کابریولت هم وجود داشت اما این نسخه‌ها در نسل جدید حذف شده‌اند و S کلاس جدید صرفاً به‌صورت سدان عرضه می‌شود. حال همین موضوع در مورد سدان الکتریکی جدید EQS هم صدق می‌کند و مرسدس قصد ساخت نسخه‌های کوپه و کابریولت آن‌را ندارد. مدیر ارشد طراحی مرسدس «گوردون واگنر» در مصاحبهٔ اخیر خود با اتوکار گفته است که محصولات کوپه و کابریولت مرسدس بنز کمتر خواهند شد.

وی دراین‌باره گفته است:

این نوع خودروها، مدل‌های ویژه‌ای هستند و در آینده آن‌ها را کمتر و کمتر خواهیم دید. به‌طورکلی، این مدل‌های خاص تنها ۱۵ درصد از بازار آینده را تشکیل می‌دهند درحالی‌که سهم شاسی‌بلندها حدود ۵۰ درصد و سدان‌ها حدود ۳۰ درصد خواهد بود؛ بنابراین ما قطعاً نسخه‌های کوپه و کابریولت را در هر سگمنتی نخواهیم داشت.

واگنر همچنین بر عدم ساخت نسخه‌های کوپه و کابریولت در نسل جدید S کلاس هم تأکید کرده و گفته است:

وقتی به اعداد نگاه می‌کنید، کوپه‌ها تنها یک‌سوم فروش S کلاس را تشکیل می‌دهند و بنابراین این‌طور نیست که اگر این نسخه‌ها را بسازیم، ارقام رشد بزرگی داشته باشند. البته ما هنوز هم خودروهای رؤیایی زیادی خواهیم داشت و SL جدید امسال رونمایی خواهد شد ولی ما همیشه کوپه یا کانورتیبل نخواهیم داشت. ما چنین کاری نمی‌کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.