مرسدس بنز E63 AMG مدل ۲۰۱۴

مرسدس بنز E63 AMG مدل ۲۰۱۴

خودرویی که قرارست هفته آینده در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۳ رسما رونمایی شود حالا اولین اطلاعاتش منتشر شد؛ سرانجام مرسدس بنز برای عرضه نسخه های AMG برای E-class های ۲۰۱۴ در مدل های سدان و استشین آماده شده است . . .

در E63 جدید چراغ های جلو تغییر کرده، خطوط افقی جلوپنجره حذف شده، آرم ایستاده مرسدس از روی کاپوت برداشته شده و در نهایت ورودی هوای درون سپر بزرگتر شده اند. در قسمت عقب هم می توان اسپویلر انتهای درب صندوق و دیفیوزر بزرگی که طرفین آن را اگزوزهای دوبل احاطه کرده اند را براحتی تشخیص داد. همچنین چراغ های عقب همانند جلو دودی شده اند.

پیشرانه E63 AMG مانند نسخه های استاندارد E550 یک موتور ۵.۵ لیتری V8 با توربوهای دوقلوست با این تفاوت که این بار ۵۵۷ اسب بخار قدرت (۱۵۵ اسب بیشتر از E550) در ۵,۵۰۰rpm به همراه ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور که در فاصله ۱,۷۵۰ تا ۵,۲۵۰rpm در دسترس است، تولید می کند. شتاب صفرتا ۱۰۰ نسخه های سدان ۴.۲ ثانیه خواهد بود که در مدل های ۴MATIC این زمان به ۳.۷ ثانیه (۳.۸ ثانیه در استیشن) می رسد.

اما مرسدس بنز نسخه جدیدی با نام E63 AMG 4MATIC-S نیز برای مشتریان در مدل های سدان و استیشن درنظر گرفته که همگی دارای سیستم قفل دیفرانسیل در عقب بوده و قدرتشان به ۵۸۵ اسب بخار در دور ۵,۵۰۰ و گشتاورش نیز به ۸۰۰ نیوتن متر در فاصله ۱,۷۵۰ تا ۵,۰۰۰ می رسد. شتاب این مدل در نسخه سدان به ۳.۶ ثانیه (۳.۷ ثانیه در استیشن) می رسد. البته فراموش نکنید که هم مدل های E63 و هم مدل های E63 S حداکثر سرعتشان در ۲۵۰ کیلومتر برساعت محدود شده است.

گیربکس هفت سرعته خودرو که با نام AMG SPEEDSHIFT MCT شناخته می شود دارای چهار حالت Controlled Efficiency، Sport، Sport Plus و Manual است. دیسک های ترمز سرامیکی که فقط بصورت سفارشی قابل انتخاب هستند، دارای کالیبرهای نقره ای رنگ در مدل E63 و کالیبرهای قرمز رنگ در مدل E63 S خواهند بود. برای رینگ های ۱۹ اینچی این خودرو نیز تایرهای ۲۵۵/۳۵ در جلو و ۲۸۵/۳۰ در عقب مهیا شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.