مرسدس بنز E کلاس L در چین قیمت‌گذاری شد؛ شروع از ۶۶ هزار دلار

مرسدس بنز E کلاس L در چین قیمت‌گذاری شد؛ شروع از ۶۶ هزار دلار

چینی‌ها علاقهٔ فراوانی به خودروهای بزرگ و جادار و با فاصلهٔ محوری زیاد دارند. به همین دلیل مرسدس بنز نسخه‌ای کشیده و با فاصلهٔ محوری بیشتر از نسل جدید E کلاس خود را بانام E کلاس L صرفاً برای بازار چین تولید کرده است. این نمونه با طول ۵.۰۶ متر، ۱۴ سانتیمتر کشیده‌تر از نسخهٔ استاندارد بوده و ۱۳.۴ سانتیمتر فضای پای بیشتری برای سرنشینان عقب ارائه می‌کند.

E کلاس L که در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶ رونمایی شد، به‌طور انحصاری برای بازار چین ساخته‌شده و در دو مدل E200L و E300L صرفاً در جمهوری خلق چین عرضه می‌شود. قیمت مدل E200L به‌عنوان نسخهٔ پایه از ۴۳۶ هزار یوآن معادل ۶۵,۶۴۸ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که E300L آوانگارد قیمتی برابر با ۴۷۴,۸۰۰ یوآن معادل ۷۱,۳۵۹ دلار دارد. خریدارانی که جیب پُر پول‌تری دارند نیز می‌توانند مدل E300L لاکچری را به‌عنوان بالاترین تیپ با قیمت ۴۹۹,۸۰۰ یوآن معادل ۷۵,۱۱۶ دلار خریداری کنند.

هر دو مدل E200L و E300L مجهز به یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ هستند که در E200L قدرتی معادل ۱۸۴ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند درحالی‌که این اعداد در E300L به ترتیب به ۲۴۵ اسب بخار و ۳۷۰ نیوتن متر افزایش پیدا می‌کند. در هر دو مدل، نیروی موتور توسط یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک انتقال میابد.

E200L برای رسیدن از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ۸.۶ ثانیه زمان نیاز دارد و درنهایت به حداکثر سرعت ۲۳۵ کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند درحالی‌که E300L ظرف ۶.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و نهایتاً توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.