مرسدس بنز ۳۰۰SL گالوینگ اندی وارهول با پکیج بازسازی برابوس حراج می‌شود

مرسدس بنز ۳۰۰SL گالوینگ اندی وارهول با پکیج بازسازی برابوس حراج می‌شود

مرسدس بنز ۳۰۰SL گالوینگ متعلق به اندی وارهول مشهور که توسط برابوس بازسازی شده است در حراجی ساتبیز نیویورک به فروش خواهد رسید. این حراجی از دهم تا هفدهم نوامبر برگزار می‌شود و خودروی موردبحث نیز در نیویورک به نمایش درخواهد آمد. ۳۰۰SL موردبحث بر اساس سلیقه و ذائقه این هنرمند مشهور سفارش داده شده بود.

بر اساس تحقیقی که برابوس با همکاری بخش کلاسیک مرسدس بنز انجام داده بود، این خودرو دقیقاً از همان چیزی الهام گرفته که خودروهای تاریخی مرسدس بنز نشان داده‌اند. ۳۰۰SL گالوینگ در کتاب خودروهای سری اسپرت سال ۱۹۴۵ تا ۱۹۸۰ متعلق به فرانک اولسی و در صفحات ۹۴ و ۹۵ به نمایش درآمده است. کار بازسازی این خودرو دو سال طول کشیده و برابوس بیش از ۴۵۰۰ ساعت را صرف بازسازی آن از طریق برنامه احیای ۶ ستاره خود کرده است.

هم‌اکنون مرسدس بنز ۳۰۰SL گالوینگ همان کیفیت اولیه خود را به نمایش می‌گذارد. خودروی موردبحث دارای رنگ بدنه نقره‌ای و خاکستری، کابین با چرم آبی‌رنگ و رینگ‌های متمایز است. این خودروی ۷۰ ساله توانسته درجه “A: کاراکتر جدید خودرو” را از سازمان خودروهای کلاسیک آلمان دریافت کند. ۳۰۰SL گالوینگ با شماره شاسی ۱۹۸.۰۴۰.۵۰۰۶۲۹ یکی از تنها ۱۴۰۰ دستگاهی است که تولید شد.

این محصول جذاب مرسدس بنز در آگوست ۱۹۵۵ و در فرانسه خریداری شد و در سال ۱۹۸۱ به آلمان انتقال یافت یعنی زمانی که دکتر هاینز نوث آن را خریداری کرد. او خودرو را تا سال ۲۰۲۰ نگهداری کرد و سپس برابوس آن را خرید. هم‌اکنون مرسدس بنز ۳۰۰SL گالوینگ اندی وارهول برابوس می‌تواند با قیمت تخمینی ۱.۵ تا ۳ میلیون دلار به فروش رسد. ساتبیز پلتفرمی آنلاین را نیز برای خرید خودروهای خاص و گران‌قیمت ایجاد کرده و سال‌های سال است که کلکسیونرها از آن برای خریداری خودروهای سطح بالا استفاده می‌کنند. مرسدس بنز ۳۰۰SL خوان مانوئل فانجیو، فراری انزو سفیدرنگ و مک لارن F1 با شماره شاسی ۰۵۹ نیز از طریق همین پلتفرم به فروش رفته‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.