مرسدس بنز کلاس G با کاهش وزن

مرسدس بنز کلاس G با کاهش وزن

بعد از ۳۶ سال از تولد مرسدس بنز کلاس G، مدل‌های ۲۰۱۶ این ماشین دچار تحولی بنیادین خواهند شد. علاوه بر تغییرات گسترده در طراحی این مدل که سالهاست با همین شکل و شمایل جعبه مانند تولید می‌شود، در بخش فنی نیز تغییرات گسترده‌ای را شاهد خواهیم بود.

مهم‌ترین نکته در بنز G کلاس ۲۰۱۶، استفاده گسترده از آلومینیوم می‌باشد که باعث می‌شود وزن این خودرو تا ۳۷۴ کیلوگرم کاهش یابد. این رقم بسیار بهتر از پیش‌بینی‌های اولیه به میزان ۲۰۰ کیلوگرم می‌باشد. در نظر بگیرید که یک مدل G550 ویژه آمریکا اکنون وزنی به اندازه بیش از ۲.۵ تن دارد. بنابراین شاهد عملکرد چابکتر و بهتری از این خودرو مخصوصا در خارج از جاده خواهیم بود. کاهش وزن در حالی اتفاق می‌افتد که عرض خودرو پهن‌تر می‌شود و بنابراین حجم و فضای مفید آن نیز افزایش می‌یابند. ارتفاع سقف نیز کاسته شده و فرم کلی بدنه آئرودینامیک تر خواهد بود. کاهش وزن و بهبود آئرودینامیک، تاثیر مثبت قابل توجهی بر روی مصرف سوخت و بهره وری خودرو خواهد گذاشت.

این SUV با کابینی مدرن و با کیفیت بالا همراه با سیستم سرگرمی پیشرفته ارائه خواهد شد. در بخش نیرومحرکه، بنا به برخی گزارش‌ها، موتور V8 چهار لیتری توربو توسعه یافته و ۴۶۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. برای تشنگان قدرت بیشتر، مدل G63 AMG با کمک توربوشارژر دوگانه از حجم ۵.۵ لیتری موتور V8 خود، ۵۷۰ اسب بخار نیرو استخراج خواهد کرد. همچنین شایعاتی درباره یک مدل هیبرید الکتریکی شنیده می‌شود. در حال حاضر هیچ تصویر رسمی یا طرحی که نشان دهنده شمای قابل تایید این اتومبیل جان سخت باشد، در دسترس نیست.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.