مرسدس با X کلاس به دنبال جذب خریداران فولکس آماروک است

مرسدس با X کلاس به دنبال جذب خریداران فولکس آماروک است

چند وقتی است که مرسدس بنز به دنبال ساخت یک پیکاپ لوکس است و چندی پیش نسخهٔ کانسپت آن‌را با نام X کلاس معرفی نمود. گفته می‌شود رقیب اصلی مرسدس بنز X کلاس در اروپا، هم‌وطنش فولکس‌واگن آماروک است و مرسدس بنز قصد دارد با نسخهٔ تولیدی پیکاپ X کلاس، خریداران آماروک را به خود جذب کند.

پیکاپ مرسدس بنز بر اساس نیسان ناوارا ساخته شده است اما وعده داده شده که X کلاس پریمیوم‌تر و لوکس‌تر از ناوارا خواهد بود. این در حالی است که رنو نیز چند وقتی است پیکاپ خود بنام آلاسکان را معرفی نموده که آن‌هم بر اساس نیسان ناوارا ساخته شده است. هنوز هیچ اطلاعاتی از طراحی خارجی و داخلی نهایی نسخهٔ تولیدی X کلاس در دست نیست و حتی از جدیدترین تصاویر جاسوسی که از نسخهٔ در حال آزمایش آن منتشر شده نیز نمی‌توان چیزهای چندانی فهمید.

مرسدس بنز از اوایل فوریهٔ سال جاری پذیرش سفارشات خرید برای X کلاس را در انگلستان آغاز کرده و این روند هنوز متوقف نشده است. سازندهٔ آلمانی برای رزرو سفارش هر دستگاه از اولین X کلاس‌های تولیدی مبلغ هزار پوند یا ۱۳۰۰ دلار را مطالبه می‌کند درحالی‌که سال آینده این پیکاپ را در بازار بریتانیا عرضه خواهد کرد. برای این وانت لوکس مجموعه‌ای از موتورهای چهار سیلندر و شش سیلندر بنزینی و دیزل تدارک دیده شده که در حالت استاندارد نیروی آن‌ها به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک نیز برای آن وجود خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.