مرسدس-ای ام جی GT S 63 پوسایدون، گل سرسبد سدان های پرفورمنس!

مرسدس-ای ام جی GT S 63 پوسایدون، گل سرسبد سدان های پرفورمنس!

کمپانی آلمانی پوسایدون دست روی یکی از احساس‌برانگیزترین محصولات تاریخ مرسدس-ای ام جی گذاشته و آن را به هیولایی سریع‌تر تبدیل کرده است. این خودرو هم‌اکنون با نام پوسایدون GT 63 RS 830+ شناخته شده و بر پایه مرسدس-ای ام جی GT 63 S 4Matic+ شکل گرفته است.

پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی هیولای موردبحث قدرت ۶۳۹ اسب بخاری داشته و در حالت استاندارد باعث شده این خودرو یکی از قوی‌ترین محصولات کلاس خود باشد. واضح است که پوسایدون به این قدرت رضایت نداده و از توربوشارژرهای جدید استفاده نموده و سیستم‌های ورودی هوا، اینترکولر و سیلندرها را نیز ارتقا داده است.

پوسایدون همچنین پورت‌های ورودی و خروجی را بهینه کرده و تزریق آب/الکل را به پیشرانه اضافه نموده و سیستم اگزوز جدیدی را نیز بکار برده که از خروجی‌های منحصربه‌فرد سود می‌برد. ECU نیز ارتقا یافته و تمامی این تغییرات باعث شده این هیولا در حال حاضر قدرت ۹۴۰ اسب بخاری و گشتاور عظیم ۱۲۷۸ نیوتون متری داشته باشد. سیستم تزریق آب/الکل ویژگی خاصی بوده و بوست فشار را بدون بالا بردن فشار کاری پیشرانه بهبود می‌بخشد. باک این سیستم زیر صندوق‌عقب جا خوش کرده است.

GT 63 RS 830+ در خط مستقیم شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیه‌ای داشته و برای رسیدن از سرعت ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت تنها به ۵.۹ ثانیه زمان نیاز دارد. سقف سرعت این هیولا نیز بیش از ۳۵۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

پوسایدون پکیج خود را تنها برای مشتریان خارج از آلمان عرضه کرده و افرادی که در این کشور زندگی می‌کنند باید خود را به قدرت ۸۳۰ اسبی و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری راضی کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.