مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز با قدرت ۱۱۱۱ اسب بخار!

مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز با قدرت ۱۱۱۱ اسب بخار!

زمانی که مرسدس-ای ام جی در سال ۲۰۱۵ محصول اسپورت GT را معرفی کرد این کوپه پرفورمنس فقط ۴۵۶ اسب بخار قدرت داشت. قدرت این خودرو در ادامه و با معرفی نسخه‌های جدیدتر افزایش یافت و در نهایت به ۷۲۰ اسب بخار در مدل بلک سریز رسید. این محصول پرچم‌دار از پیشرانه ۴ لیتری میل‌لنگ تخت استفاده می‌کند تا گشتاور بیشتری در دورهای پایین داشته باشد.

اما امروز آماده روبرو شدن با بلک سریز ۱۱۱۱ اسب بخاری شوید. این سوپرکار آلمانی توسط شرکت Opus تیون شده و حتی قوی‌تر از هایپرکار AMG One می‌باشد؛ و نکته جذاب دیگر اینکه گل سرسبد خانواده GT همچنان نیروی تولیدی را به چرخ های عقب می‌فرستد.

البته یک برنامه تیونینگ ملایم‌تر هم وجود دارد که قدرت تولیدی پیشرانه را به ۱۰۰۱ اسب بخار می‌رساند. همچنین پکیج‌های ارزان‌تر دیگر با قدرت‌های ۹۲۰ و ۸۲۵ اسب بخار نیز در دسترس هستند. قدرت ۸۲۵ اسبی فقط با برنامه‌ریزی دوباره نرم‌افزار پیشرانه به دست آمده درحالی‌که پکیج‌های دیگر حاصل تغییرات توربو و استفاده از پیستون‌های فورج کاری شده و سیستم سوخت‌رسانی سفارشی هستند. گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه نیز به منظور هماهنگی با قدرت بیشتر پیشرانه تقویت شده است.

یک سیستم اگزوز سفارشی نیز در دسترس است که صدای پرطنین‌تری تولید می‌کند و البته در آن خبری از فیلتر ذرات نیست که همین امر باعث می‌شود خودرو اجازه تردد در اروپا را نداشته باشد هرچند می‌توان از آن در پیست یا سایر کشورها استفاده کرد. رینگ‌های بسیار سبک‌وزن و برخی تغییرات آئرودینامیکی نیز تکمیل کننده پکیج موردبحث هستند.

اگر فکر می‌کنید این قدرت برای خودرویی دیفرانسیل عقب خیلی زیاد است پس در جریان باشید که تیونر حداکثر گشتاور را به‌صورت الکترونیکی محدود می‌کند تا کشش بهینه‌ای حاصل شود. همچنین Opus می‌گوید این قدرت به‌صورت خطی و مشابه با یک پیشرانه تنفس طبیعی ارائه می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.