مرسدس-ای ام جی GLS 63 برابوس، پرچم‌ داری باابهت!

مرسدس-ای ام جی GLS 63 برابوس، پرچم‌داری باابهت!

برابوس یکی از آن دست تیونرهایی است که در ارتقای محصولات مرسدس بنز تبحر خاصی دارد. درحالی‌که چند روز پیش نسخه برابوس ۸۰۰ مرسدس-ای ام جی E63 S معرفی شده بود، به نظر می‌رسد این تیونر آلمانی همین پکیج‌های ارتقایی را برای شاسی‌بلند پرچم‌دار مرسدس یعنی AMG GLS 63 نیز تدارک دیده است. بله یک شاسی‌بلند سه ردیفه ارتقا یافته اما می‌دانیم که دست گذاشتن روی این خودرو برای برابوس اصلاً مشکل نیست.

همچون همیشه با محصولی دلپذیر از برابوس روبرو هستیم و فقط امیدواریم که برابوس همین روند را همیشه در پیش گرفته و جهت دیگری را برای پروژه‌های آتی خود انتخاب نکند.

ازآنجایی‌که GLS 63 محصولی بزرگ با سه ردیف صندلی است بنابراین جای زیادی برای کار وجود داشته است. موضوع خوب اینکه تمامی بخش‌های این شاسی‌بلند دستخوش تغییر شده‌اند.

از نظر طراحی باید به قطعات فیبر کربنی اشاره کنیم که جذابیت بیشتری به GLS 63 بخشیده‌اند. همچنین کیت ارتقای هندلینگ و پرفورمنس نیز وجود دارد که گل سرسبد آن‌ها سیستم تعلیق بادی است که ارتفاع خودرو را تا ۲۵ میلی‌متر کم می‌کند.

و بله موضوع قابل‌توجه دیگر رینگ‌های ۲۴ اینچی فورج کاری شده و مونوبلاک هستند که با لاستیک‌های پرفورمنس همراه شده‌اند.

البته که برابوس کابین را نیز ارتقا داده و در این بخش از پوشش چرم مرغوب استفاده کرده است.

بخش اصلی همان نیروگاه آهنین است که پذیرای کیت پرفورمنس PowerXtra B40S-800 شده است. پس از تیون برابوس این نیروگاه قدرت ۷۸۹ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. نتیجه این تغییر ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۸ ثانیه‌ای است.

سؤال مهم این است: آیا کاری هست که برابوس نتواند از عهده‌اش برآید؟!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.