مرسدس-ای ام جی G63 منصوری برای ثروتمندان اماراتی!

مرسدس-ای ام جی G63 منصوری برای ثروتمندان اماراتی!

منصوری اولین شوروم اختصاصی خود در دوبی را افتتاح کرده و برای گرامی داشت این واقعه اقدام به معرفی مرسدس-ای ام جی G63 مخصوص خود برای بازار امارات متحده عربی کرده است. منصوری علاوه بر این آفرودر آلمانی مدل‌های ویژه‌ای از لامبورگینی اوروس و رولزرویس کولینان را نیز برای بازار امارات معرفی کرده است. این خودروها پاسخی به تقاضای رو به رشد ثروتمندان در دوبی و ابوظبی هستند. این سه خودرو هم‌اکنون در نمایندگی جدید منصوری در دوبی به نمایش درآمده‌اند. این شوروم ۸۰۰ مترمربعی می‌تواند تا ۲۰ خودرو را در خود جای دهد. در یکی از دیوارها هم تمامی ۳۳ طرح رینگ‌های منصوری به نمایش درآمده و یک فضای ویژه نیز برای استراحت مشتریان و انتخاب آپشن های ویژه برای محصولات در نظر گرفته شده است.

اما این مرسدس-ای ام جی G63 از لوگوی “ویژه امارات متحده عربی” استفاده کرده و می‌توان آن را با بدنه خاکستری یا بنفش با عناصر مشکی سفارش داد. همچنین در بدنه این خودرو قطعاً فیبر کربنی متنوعی هم به چشم می‌خورد. شما می‌توانید یک کیت آئرودینامیک جدید را ببینید که باعث شده این قدبلند آلمانی گیراتر از هر زمان دیگری باشد. این کیت شامل قوس‌های گلگیر جدید، کاپوت دارای ورودی هوا، سپرهای جدید، اسپلیتر جلوی جدید، دیفیوزر عقب گیرا و اسپویلرهای بزرگ می‌باشد. مشتریان می‌توانند آپشن های کیت گرونوس را هم سفارش دهند. افرادی که لامبورگینی اوروس منصوری را انتخاب کرده‌اند امکان درخواست پکیج وناتوس اوو S را خواهند داشت درحالی‌که مشتریان رولزرویس کولینان هم می‌توانند کیت بیلیونر را سفارش دهند.

رینگ‌های ۲۴ اینچی فورج کاری شده هم جزو موارد شاخص G63 هستند. همه‌چیز این خودرو از پوشش سقف ستاره‌ای گرفته تا تریم فیبر کربن قابل شخصی‌سازی هستند. قطعاً محصولات منصوری بدون افزایش قدرت کامل نخواهند بود و مشتریان G63 می‌توانند شاهد قدرت ۸۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری باشند که نسبت به خروجی ۵۸۵ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری نسخه استاندارد افزایش محسوسی را نشان می‌دهد. اما از نظر قیمت می‌دانید که اوضاع چگونه است. اگر قیمت این محصول را بپرسید آن را نمی‌توانید بخرید؛ اما افرادی که قدم در شوروم جدید منصوری می‌گذارند اصلاً فکر چنین چیزهایی نخواهند بود. فقط سفارش دهید!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.