مرسدس-ای ام جی G63 با کابینی خیلی آبی!

مرسدس-ای ام جی G63 با کابینی خیلی آبی!

برابوس بیشتر از همه به خاطر معرفی برخی از قوی‌ترین و سریع‌ترین محصولات مرسدس بنز شناخته شده است؛ اما جدیدترین پروژه‌ی این شرکت کمی متفاوت است.

این تیونر مشهور اخیراً درخواستی از یکی از مالکان مرسدس-ای ام جی G63 کاملاً جدید برای دست‌کاری کابین این شاسی‌بلند لوکس با طرحی آبی‌رنگ دارد؛ و این هم نتیجه‌ی نهایی…

این تصاویر که در فضای مجازی منتشر شده‌اند نشان دهنده‌ی کابینی کاملاً آبی‌رنگ هستند. برای مثال صندلی‌ها ترکیبی از آلکانترا، چرم و دوخت‌های آبی می‌باشد.

همین داستان درباره داشبورد نیز صادق بوده و به نظر می‌رسد شاهد تریم آلکانترا و دوخت آبی هستیم. ستون‌ها، پوشش سقف، پانل درب‌ها، صندلی‌های عقب، فرمان و پشت‌سری‌ها نیز همین رنگ را به خود گرفته‌اند.

اما همه‌چیز به آلکانترا ختم نمی‌شود. خوشبختانه چرم آبی کم‌رنگ‌تر نیز در صندلی‌ها و تونل گیربکس و همچنین کف‌پوش‌ها بکار رفته است. بله کف‌پوش‌های این شاسی‌بلند لوکس از جنس چرم هستند!

اگرچه کابین به‌طور کامل دگرگون شده اما به نظر نمی‌رسد که قوای محرکه تغییری داشته باشد.

G63 جدید به‌صورت استاندارد با پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو عرضه می‌شود. این قلب آهنین قدرت ۵۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری داشته و با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو برابر با ۴.۵ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز به ۲۲۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. البته با سفارش پکیج AMG Driver می‌توان سرعت خودرو را به ۲۴۰ کیلومتر در ساعت رساند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.