مرسدس-ای ام جی G63 اینکاس، دژِ مستحکم جاده‌ای!

مرسدس-ای ام جی G63 اینکاس، دژِ مستحکم جاده‌ای!

پیش از این اکثر پروژه‌های مربوط به شرکت اینکاس را خدمت شما عزیزان معرفی کرده‌ایم که یکی از آن‌ها نسخه کشیده‌تر و لوکس‌تر مرسدس-ای ام جی G63 لیموزین بوده است. البته آن خودرو به نسل پیشین G کلاس تعلق داشته و اینکاس هم‌اکنون با نسل جدید این خودرو بازگشته است.

ستاره‌ای این نمایش مرسدس-ای ام جی G63 2020 است. اینکاس فاصله بین محوری این خودرو را چند سانتی‌متری افزایش داده هرچند کابین فقط برای چهار نفر گنجایش دارد. البته این افراد شاهد اشرافیت قابل‌توجهی خواهند بود زیرا G63 اینکاس نه تنها دارای چهار صندلی کاپیتانی کاملاً لوکس با عملکردهای ماساژ و گرم شونده هستند بلکه مشتریان می‌توانند آن‌ها را با پوشش چرم یا آلکانترا سفارش دهند. این خودرو همچنین از شیشه‌های ضدگلوله، پارتیشن برقی بین صندلی‌های جلو و عقب و تلویزیون ۴K سود می‌برد. یک سیستم صوتی سطح بالا نیز لذت شنیداری بالایی را ایجاد می‌کند.

البته اینکاس تنها به لوکس‌تر کردن این شاسی‌بلند اکتفا نکرده و همانند نسل پیشین آن را به استانداردهای حفاظت و زرهی CEN 1063 BR6 رسانده است. به این ترتیب بدنه خودرو می‌تواند در برابر برخی سلاح‌ها دوام بیاورد و کف خودرو هم در مقابل انفجار دو نارنجک مقاوم است. اینکاس برای هماهنگی G63 زرهی با وزن بیشتر اقدام به ارتقای سیستم تعلیق کرده اما پیشرانه تغییری نداشته است. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی ۵۷۷ اسبی است.

اینکاس می‌گوید G63 لیموزین و زرهی را می‌توان با طراحی‌های گوناگون کابین سفارش داد. این شرکت اشاره‌ای به قیمت محصول جدید خود نکرده اما می‌توان تصور کرد که با محصول ارزان‌قیمتی روبرو نیستیم. مدل پیشین قیمت ۱.۲ میلیون دلاری داشته و بنابراین می‌توان حدس زد قیمت نسخه جدید در چه حدودی خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.