مرسدس-ای ام جی E 63 S فاینال ادیشن، خداحافظی باشکوه با نیروگاه ۸ سیلندر

مرسدس-ای ام جی E 63 S فاینال ادیشن

درحالی‌که نسل بعدی مرسدس بنز E کلاس در فرایند توسعه قرار دارد، ژرمن‌ها از نسخه سفارشی مرسدس-ای ام جی +E 63 S 4Matic فاینال ادیشن رونمایی کرده است. این مدل خاص به‌صورت سدان و استیشن و تنها به تعداد ۹۹۹ دستگاه تولید خواهد شد تا با عرضه آن شاهد یکی از غم‌انگیزترین لحظات تاریخ صنعت خودرو یعنی خداحافظی با پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی AMG باشیم. نسل بعدی این خودرو بجای پیشرانه ۸ سیلندر از قوای محرکه پلاگین هیبریدی استفاده خواهد کرد.

مدل فاینال ادیشن از نظر بصری به رنگ بدنه خاکستری گرافیت مات، رینگ‌های ۲۰ اینچی فورج کاری شده، نشان‌های خاص AMG و گرافیک روی پروفایل و پکیج نایت مجهز شده است. پکیج نایت AMG شامل تریم مشکی براق اسپویلر جلو، رکاب‌های جانبی، تریم گلگیرها، تریم خطوط پنجره‌ها، آینه‌بغل‌ها، دیفیوزر عقب و خروجی‌های اگزوز خواهد بود. خریداران به‌صورت سفارشی می‌توانند پکیج کربن I و II را سفارش دهند تا تریم فیبر کربن در خودرو بکار رود.

وقتی درب خودرو را باز کنید شاهد تابش نور لوگوی AMG روی زمین خواهید بود. رکاب‌های داخلی از جنس فولاد ضدزنگ نیز لوگوی نورانی این برند پرفورمنس را به نمایش می‌گذارند. پکیج صندلی پرفورمنس AMG نیز حمایت بیشتری از بدن به عمل می‌آورد و از گرم‌کن، سردکن و ماساژور سود می‌برد. این صندلی‌ها با پوشش چرم ناپا و دوخت زرد رنگ خودنمایی می‌کنند. چرم ناپا را می‌توان در پانل پشت آمپرها و برخی بخش‌های دیگر دید. کنسول مرکزی نیز با تریم فیبر کربن آراسته شده و داشبورد نیز از نورپردازی داخلی سود می‌برد. نهایتاً هم نشان شماره‌دار فاینال ادیشن روی کنسول مرکزی حک می‌شود که بر ماهیت سفارشی این خودرو تأکید دارد.

زیر کاپوت تغییری وجود ندارد و پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس-ای ام جی قدرت ۶۰۳ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند. در نظر داشته باشید که این خودرو آخرین E کلاس ۸ سیلندر تاریخ است و بنابراین ارزش کلکسیونی بالایی برای طرفداران دارد. همان‌گونه که گفته شد تنها ۹۹۹ دستگاه از +E 63 S 4Matic فاینال ادیشن تولید خواهد شد و چادر ویژه AMG نیز به مالکان اهدا خواهد شد. این خودروساز اشاره‌ای به قیمت محصول خود نداشته اما انتظار داریم بهای آن اندکی بیشتر از نسخه استاندارد باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.