مرسدس-ای‌ ام‌ جی E53 کابریو هوفله، یک مایباخ کوچک!

مرسدس-ای‌ام‌جی E53 کابریو هوفله، یک مایباخ کوچک!

این مرسدس-ای ام جی E53 کابریولت قرار بود ستاره اصلی شرکت هوفله در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ باشد اما خب این رویداد معتبر به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو و تیونر یاد شده نیز مجبور به رونمایی آنلاین آن شد.

خودروی موردبحث دارای رنگ بدنه آبی رویال بوده و از جمله تغییرات آن می‌توان به سپر جلو با عناصر کرومی در ورودی‌های هوای جانبی و عناصر مشکی براق در وسط می‌باشد.

به همین منوال جلوپنجره نیز تغییر کرده و دارای میله‌های عمودی است که ما را به یاد مدل‌های سطح بالای AMG می‌اندازد. تکمیل کننده این بخش نیز لوگوی هوفله در قلب جلوپنجره می‌باشد.

آنچه باعث تأکید بیشتر بر ماهیت ارتقا یافته این خودرو می‌باشد عناصر کرومی اضافه شده به کناره‌ها و سپر عقب است. سپر عقب همچنین پذیرای عناصر مشکی براق بوده و البته یک دیفیوزر گیرا با چهار خروجی اگزوز نیز در این بخش دیده می‌شود. طراحی سفارشی خودرو با تریم روی کاپوت، عناصر کرومی روی صندوق، نشان هوفله و آینه‌بغل‌های متفاوت تکمیل شده است. رینگ‌های ۲۱ اینچی توربینی نیز با طرح نقره‌ای و پولیش خورده مهر تائید دیگری بر ذات لوکس و اشرافی این خودرو هستند.

کابین هم پر از متریال باکیفیت و چرم ناپا می‌باشد. نقطه مقابل این متریال هم تریم آبی رویال در بالای داشبورد، فرمان، صندلی‌ها، پانل درب‌ها و… می‌باشد. هوفله می‌گوید تمامی سطوح خودرو از جمله سقف بازنگری شده تا بر انحصاری بودن خودرو اضافه شود.

البته قوای محرکه E53 تغییری نداشته و بنابراین این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو و واحد الکتریکی ۴۸ ولتی استفاده کرده و قدرت ۴۳۵ اسبی و گشتاور ۵۲۰ نیوتون متری دارد. واحد الکتریکی هم ۲۲ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتون متر دیگر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۴ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت نیز جزو ویژگی‌های عملکردی این خودرو هستند.

اما این پروژه تک ساخت منتظر خریدار است. هوفله قیمت E53 خود را اعلام نکرده اما خب طبیعی است که قیمت آن بیشتر از بهای پایه ۸۸۰۴۸ یورویی مدل استاندارد باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.