مرسدس-ای‌ ام‌ جی A45 S با قدرت فوق‌العاده!

مرسدس-ای‌ام‌جی A45 S با قدرت فوق‌العاده!

مرسدس-ای‌ام‌جی با نمایش نسل جدید A45 به طرفداران یک هدیه‌ی جذاب را برای کریسمس تدارک دید. علیرغم اینکه خودروی یاد شده دیفرانسیل جلو است اما توانایی‌های دریفت قابل‌توجهی دارد. البته نمایش خودرو کاملا نشان می‌دهد که باید منتظر اتفاق ویژه‌ای باشیم. البته رونمایی رسمی این خودروی داغ و آتشین در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد زیرا یک شرکت بیمه آلمانی با نام HUK24 نام A45 را در وب‌سایت خود قرار داده است.

با بررسی این سایت شاید کمی گیج شوید اما خب با کمی دقت می‌بینید که مدل استاندارد A45 و A45 S در سایت به چشم می‌خورند و تاریخ تولید آن‌ها دسامبر ۲۰۱۸ ذکر شده است. اگرچه این موضوع خیلی مهم به نظر نمی‌رسد اما چیزی که جلب‌توجه می‌کند قدرت پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی این خودرو است.

ما می‌دانیم که نسخه‌ی استاندارد A45 قدرت ۳۸۷ اسب بخاری خواهد داشت اما نسخه‌ی اسپورت تر و پرچم‌دار S خروجی قابل‌توجه ۴۲۱ اسب بخاری دارد که برای یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر فوق‌العاده است.

مرسدس-ای‌ام‌جی A45 S جدید قدرت بیشتری از آئودی RS3/TT RS پنج سیلندر دارد اما هنوز هم به رکورد قوی‌ترین پیشرانه‌ی ۴ سیلندر تاریخ نمی‌رسد. لنسر اوولوشن X FQ-440 MR را به یاد دارید؟ میتسوبیشی ۴۰ دستگاه از این خودرو را در بریتانیا فروخته است. هر خودرو از پیشرانه‌ی ۲ لیتری ارتقا یافته با قدرت فوق‌العاده‌ی ۴۴۰ اسب بخاری سود برده است.

شاید مرسدس-AMG تصمیم بگیرد A45 و A45 S جدید را در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کند. اگر این‌گونه باشد احتمال معرفی آنلاین این خودرو در اواخر ماه فوریه وجود دارد. سال پیش و در همین زمان بود که تأیید شد هاچبک داغ مرسدس از گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه و سیستم ۴Matic با حالت دریفت سود خواهد برد.

اگرچه این هاچبک ۵ درب به آمریکا نخواهد رفت اما انتظار می‌رود نسخه‌ی سدان نیز از مدل ۴۵ برخوردار شود. این خودرو به همراه CLA45 جدید و GLA45 می‌توانند قدرت مشابهی داشته باشند. هنوز حرفی درباره‌ی GLB45 زده نشده اما تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که احتمالاً این خودرو نیز تولید خواهد شد. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.