مرسدس-ای‌ام‌جی GT 63 S ادیشن ۱، خاص اشتوتگارتی!

مرسدس-ای‌ام‌جی GT 63 S ادیشن ۱، خاص اشتوتگارتی!

مدل‌های سفارشی ادیشن ۱ مرسدس-ای‌ام‌جی بهترین روش این کمپانی برای گرامیداشت عرضه یک خودروی جدید هستند. یک خودروی ادیشن ۱ تنها در ۱۲ ماه اول تولید خودرو قابل خرید بوده و همین موضوع باعث خاص‌تر شدن چنین محصولاتی می‌شود. برای مرسدس-ای‌ام‌جی GT چهار درب کوپه، مدل ادیشن ۱ به نسخه فول GT 63 S پرفورمنس تعلق یافته و از تغییرات قابل توجه ظاهری و کابین بهره می‌برد.

مرسدس-ای‌ام‌جی GT 63 S ادیشن ۱ از نظر ظاهری دارای پکیج آئرودینامیک است که باعث اضافه شدن اسپلیتر جلوی بزرگتر، دیفیوزر بهینه شده و اسپویلر عقب قابل تنظیم به خودرو می‌شود. این پکیج همچنین ضریب درگ را بهبود داده و روی تولید داون فورس هم تأثیر مثبت دارد. نوارهای خاکستری مات ای‌ام‌جی روی رکاب‌های جانبی، کاپوت، سقف و… قرار دارند. رینگ‌های ۲۱ اینچی فورج کاری شده نیز تکمیل کننده کار هستند.

با قدم گذاشتن به داخل کابین شاهد پوشش چرم خاکستری و ناپای مشکی به همراه دوخت‌های جذاب زردرنگ در آن خواهید بود. صندلی‌های راحت AMG نیز پوش چرمی با همان دوخت‌های زردرنگ را دارند. غربیلک فرمان پرفورمنس AMG پوشیده شده از میکروفیبر دینامیکا نیز از دیگر شاخصه‌های کابین می‌باشد. چرم ناپا همچنین در روی استراحت گاه دست، پشت آمپرها، کمربندها و پانل‌های مرکزی درب‌ها بکار رفته است. تریم فیبر کربنی، کف‌پوش‌های سفارشی و همچنین نشان‌های ادیشن ۱ از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌باشند.

زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو با قدرت ۶۳۰ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متر می‌باشد. این نیروی عظیم از طریق سیستم چهار چرخ محرک ۴Matic و گیربکس ۹ سرعته بازوی پرفورمنس مرسدس به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت GT 63 S ادیشن ۱ برابر با ۳.۱ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۳۱۴ کیلومتر در ساعت است.

مرسدس-ای‌ام‌جی GT 63 S ادیشن ۱ چند روز دیگر و برای اولین بار در مسابقات ۲۴ ساعته زوریخ ADAC رونمایی خواهد شد. فروش این خودرو نیز از اوایل سال ۲۰۱۹ در آمریکا شروع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.