مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S سریع‌ترین استیشن نوربرگ رینگ

مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S سریع‌ترین استیشن نوربرگ رینگ

خودروی خانواده‌دوست مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S 4Matic+ توانسته با ثبت رکورد ۷ دقیقه و ۴۵.۱۹ ثانیه عنوان سریع‌ترین استیشن پیست نوربرگ رینگ را به خود اختصاص دهد.

مرسدس بنز در میان معدود کمپانی‌هایی است که برخی از بهترین استیشن‌های بسیار سریع جهان را عرضه می‌کند به گونه‌ای که می‌توانند کل خانواده را به همراه اسباب و وسایل حمل نموده و در عین حال با هر سوپرکاری شاخ‌به‌شاخ شوند.

مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S استیت ۲۰۱۸ بهترین محصول در این کلاس بوده و پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی آن قدرت ۶۱۲ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری دارد. این خودرو بسیار سریع بوده به گونه‌ای که تنها در ۳.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

البته اسپورت اتو ثابت کرده که این خودرو تنها در خط مستقیم سریع نیست زیرا در پیست نوربرگ رینگ مشهور توانسته رکورد ۷ دقیقه و ۴۵.۱۹ ثانیه را ثبت نماید. این مدل از لاستیک‌های استوک کارخانه سود می‌برد.

به یاد داشته باشید که E63 S استیت سنگین‌تر از برادر سدان خود بوده و وزن آن اندکی بیشتر از ۲ تن است؛ بنابراین نتیجه به دست آمده بسیار قابل‌توجه بوده و با دیدن ویدئوی این خودرو می‌توان بیشتر به جادوی مهندسی آلمان‌ها پی برد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.