مرسدس اسپرینتر کلاسن، تجسم کامل یک قصر لوکس متحرک!

مرسدس اسپرینتر کلاسن، تجسم کامل یک قصر لوکس متحرک!

شرکت کلاسن لاکچری استاد تبدیل خودروهای استاندارد به چهار چرخ هایی فوق لوکس است. یکی از جدیدترین پروژه‌های این شرکت که با نام VIP کینگ ون شناخته می‌شود جزو برجسته‌ترین آن‌ها می‌باشد. یکی از یوتیوبرهای مشهور اخیراً به ویژگی‌های جذاب ون موردبحث اشاره کرده است.

کینگ ون بر پایه نسخه طویل‌تر مرسدس بنز اسپرینتر ۲۰۲۰ شکل گرفته است. جدای از لوگوهای کلاسن و رینگ‌های ۱۸ اینچی تغییر خاصی در بدنه دیده نمی‌شود. کینگ ون از پیشرانه ۶ سیلندر دیزلی با قدرت ۱۹۰ اسب بخاری استفاده می‌کند و اگرچه قدرت این خودرو چندان قابل‌توجه نیست اما قدرت تولیدی پیشرانه برای خودروهایی همچون کینگ ون اولویت اصلی نیست.

اما زمانی که درب‌ها را باز کرده و وارد کابین شوید کاملاً راضی خواهید شد! در این بخش ویژگی‌های زیادی دیده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی و فعال‌سازی صوتی اشاره کرد. از آنجایی که بخش جلوی کابین تقریباً از بخش عقب جدا شده بنابراین یک ارتباط تلفنی با سرنشینان وجود دارد. البته اگر بخواهید می‌توانید دیواره حائل بین سرنشین جلو و عقب را بالا و پایین ببرید.

پس از بررسی بخش جلوی کابین می‌توانیم به بخش عقب برویم. مشتری این ون علیرغم وجود پیشرانه‌ای نسبتاً کم‌توان سفارش سیستم اگزوز AMG را داده است. در این بخش همچنین دوربین دید عقب وجود دارد که بخشی از پکیج دوربین ۳۶۰ درجه‌ای می‌باشد.

وقتی درب‌های کشویی خودکار را باز کنید استراحتگاه پا به منظور ورود آسان‌تر گسترده خواهد شد. در نگاه اول این بخش از کابین مکانی عالی برای برگزاری جلسات کاری و همچنین استراحت بی‌دغدغه به نظر می‌رسد.

این خودرو به شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند و خروجی‌های برق مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به شیشه‌های دودی اشاره کرد. اگرچه کینگ ون ما خودرویی خانه‌به‌دوش نیست اما قطعاً تجهیزات لوکس فراوانی داشته و سرنشینان می‌توانند همانند یک پادشاه در آن بنشینند.

جدای از دستگاه قهوه ساز موجود در کینگ ون، شما چه چیزهایی را دوست دارید؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.