مرسدس اسپرینتر اینکاس، یک دفتر کار متحرک و لوکس!

مرسدس اسپرینتر اینکاس، یک دفتر کار متحرک و لوکس!

کمپانی اینکاس به خاطر ارائه محصولاتی زرهی و ضدگلوله و همچنین لوکس شناخته می‌شود. جدیدترین پروژه‌ی این شرکت یک دفتر کار متحرک و لوکس است که قطعاً توجه زیادی را به خود جلب خواهد نمود.

این خودرو بر پایه مرسدس بنز اسپرینتر ۲۰۲۰ شکل گرفته و ظرفیت حداکثر چهار نفری در بخش مسافری اصلی را دارد.

صندلی‌های انفرادی کاپیتانی دارای پوشش چرم اعلا بوده و سرنشینان می‌توانند از طریق اینترکام داخلی با راننده ارتباط برقرار کنند. این دفتر کار متحرک و VIP به میزهای کامل با خروجی‌های برق و پورت‌های USB مجهز شده و دارای دو تلویزیون ۴۵ اینچی برای ایجاد تجربه‌ای خاص می‌باشد.

از دیگر تجهیزات اسپرینتر اینکاس می‌توان به ماساژور صندلی‌ها، استراحت گاه پاها، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای، کف چوبی، نورپردازی داخلی و شیشه‌های تیره اشاره کرد.

این اسپرینتر فوق‌العاده لوکس که به دنبال جلب نظر سلبریتی ها و تاجران است ظاهر استاندارد خود را حفظ کرده است. همچنین اینکاس طیف وسیعی از ویژگی‌های سفارشی همچون حفاظت ضدگلوله، دوربین‌های مداربسته، دوربین‌های ۳۶۰ درجه، سیستم فیلتراسیون و حتی مرکز کنترل را نیز ارائه می‌کند.

فعلاً قیمت این خودرو اعلام نشده اما با توجه به میزان تغییرات انجام شده و تجهیزات بکار رفته قطعاً انتظار قیمت بالایی را داریم.

اما قیمت نسخه سقف بلند اسپرینتر ۲۰۲۰ استاندارد از ۴۳۸۷۰ دلار شروع می‌شود. این خودرو از پیشرانه ۲ لیتری ۱۸۸ اسبی سود برده و نسخه دیزلی ۳ لیتری آن نیز که قدرت ۱۸۸ اسبی دارد با قیمت ۴۹۹۹۵ دلاری در دسترس می‌باشد. با پرداخت ۵۷۹۷۰ دلار نیز می‌توان نسخه چهار چرخ محرک اسپرینتر را خریداری کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.