مرسدس‌ای‌ ام‌ جی GT R مدل ۲۰۱۷

مرسدس‌ای‌ام‌جی GT R مدل ۲۰۱۷

یک نسخه مخصوص پیست از AMG GT که اشتیاق بیشتری برای حضور در مسابقات دارد. سطح قدرت بالاتر، یک شاسی بازنگری شده، یک بدنه عریض‌تر با طراحی منحصر به فرد در جلو و عقب، و یک بال عقب برجسته، از جمله ویژگی‌های خاص این مدل هستند.

اهمیت مرسدس‌-ای‌ام‌‌جی GT R همانند نسخه قبلی گالوینگ SLS که روند مشابهی را طی کرده، AMG GT R نیز مدل GT را از یک «گرند تورر» به یک سوپرماشین بزرگ و نسبتاً سنگین تبدیل کرده است. مدل GT R اولین نمونه از یک سری سالانه نسخه‌های ویژه‌ای است که در دوره ۷ ساله عمر  GT انتظار می‌رود.

پلتفرم مدل GT R نیز مشابه مدل پایه، بر اساس پلتفرم آلومنیومی ساخته خواهد شد؛ پلتفرمی که یک نسخه تکامل‌یافته از معماری SLS خواهد بود.

پیشرانه GT R یک نسخه ارتقا یافته از موتور دو توربوشارژر ۴ لیتری V-8 دریافت می‌کند که برایش قدرتی در حدود ۵۵۰ اسب‌بخار به همراه خواهد داشت. احتمالاً نسخه‌های ویژه این مدل در آینده، از مرز ۶۰۰ اسب‌بخار عبور خواهند کرد.

رقبا آکورا NSX، آئودی R8 V-10، فراری ۴۸۸GTB، لامبورگینی اوراکان، مک‌لارن ۵۷۰S، پورشه ۹۱۱ GT3 RS از رقیبان اصلی ای‌ام‌جی GT R به شمار می‌روند.

مشکلات پیش‌ رو احتمالاً هیچ‌چیز. در واقع، تنها در صورتی این برنامه انجام نمی‌شود که که ای‌ام‌جی این نسخه‌های با سطح عملکرد بالا را تولید نکند و شکل قدیمی این خودروهای اسپورتش را حفظ کند. البته تمام شرایط نشان می‌دهد که چنین چیز تراژیکی اتفاق نخواهد افتاد. AMG می‌تواند هر کدام GT R هایی را که تولید می‌کند، به راحتی به فروش برساند.

زمان ورود به بازار و قیمت احتمالی مدل GT R در جشنواره سرعت گود وود در ماه ژوئن رونمایی می‌شود و احتمالاً‌ قیمتی نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.