مرد در مقابل ماشین: مسابقه دونده حرفه‌ای و تسلا مدل ۳!

مرد در مقابل ماشین: مسابقه دونده حرفه‌ای و تسلا مدل ۳!

در ابتدا ماراتنی به طول ۴۲.۱ کیلومتر برگزار شد که تقریباً مرگ اولین نفر شرکت کننده در آن را رقم زد. این مسابقه دو از ماراتن تا آتن در یونان برگزار شد. سپس به خاطر اینکه مسابقه یاد شده به حد کافی سخت نبود شاهد دوهای طولانی‌تری بودیم و حتی به بالای ۱۵۰ کیلومتر نیز می‌رسیدند. هم‌اکنون می‌خواهیم انسان را در برابر ماشین و به‌طور خاص تسلا مدل ۳ قرار دهیم. قوانین این مسابقه ساده هستند اما خب فقط روی کاغذ! مدل ۳ و روبی بلنجر دونده حرفه‌ای این مسابقه را از یک نقطه در خارج از آستین تگزاس شروع خواهند کرد. خودرو تا زمان خالی شدن باتری به حرکت خود ادامه خواهد داد و طبق گفته بلنجر انتظار می‌رود شعاع حرکتی این خودرو حدود ۴۳۰ کیلومتر باشد. بلنجر سپس ۷۲ ساعت فرصت خواهد داشت تا بتواند مسافتی بهتر از تسلا را بدود.

احتمالاً برخی افراد با بلنجر آشنا نیستند اما او رزومه‌ای فوق‌العاده در بخش ورزش استقامتی دارد. بلنجر نه‌تنها در سراسر آمریکا دویده است بلکه در حال حاضر رکورددار تکمیل بیشترین دورهای پارک مرکزی نیویورک در زمان شروع به کار یعنی از ساعت ۶ صبح تا ۱ شب را دارد. در این ۱۹ ساعت او ۱۶ دور یا حدود ۱۵۸ کیلومتر را دویده است. بلنجر همچنین در سال ۲۰۲۱ مسیری با نام کلرادو کراش را دویده است که شامل ماراتن لیدویل تریل است. او مسافت ۷۸۰ کیلومتری کلرادو تریل را در حدود ۱۱ روز طی کرده است! در کل باید گفت او در ۶۳ روز بیش از ۱۹۳۱ کیلومتر را دویده است.

ما نظر شما را نمی‌دانیم اما خودمان بیشتر روی توانایی‌های بلنجر حساب باز می‌کنیم و این مسابقه را به نفع او می‌دانیم. این مسابقه از یازدهم تا سیزدهم آوریل برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.