مردمان کدام کشورها سایبرتراک را بیشتر دوست دارند؟!

مردمان کدام کشورها سایبرتراک را بیشتر دوست دارند؟!

با طراحی بسیار جنجالی و پرفورمنسی احساس‌برانگیز، تسلا سایبرتراک جزو خبرسازترین خودروهای چند سال اخیر بوده و هزاران پیش سفارش از سراسر جهان را دریافت کرده است.

ایلان ماسک ماه پیش اعلام کرد بیش از ۵۳۵ هزار نفر برای خرید این خودرو ابراز علاقه‌مندی کرده‌اند. فروم سایبرتراک نیز با استفاده از قدرت اینترنت و مالکان آتی این خودرو اقدام به جمع‌آوری برخی داده‌ها کرده است. البته این داده‌ها بر پایه بازخوردهای گرفته شده از بیش از ۱۸۰۰ عضو فروم تسلا گرفته شده‌اند.

این فروم می‌گوید:

اگرچه تسلا آمار مشخصی از میزان فراوانی پیش‌خریدهای سایبرتراک از کشورهای گوناگون را منتشر نکرده اما مطالعه ما می‌تواند نشان دهد که پیکاپ الکتریکی تسلا در کجاها محبوبیت بیشتری دارد.

ما متخصص روش‌های آماری نیستیم اما بدون وجود اطلاعات بیشتر درباره متغیرهای گوناگون همچون اعضای فروم تسلا و ملیت آن‌ها به سخت می‌توان درباره میزان صحت و دقت این نتایج قضاوت کرد بنابراین بهتر است پیش از ادامه مطالعه این خبر موضوع یاد شده را در نظر داشته باشید.

بدون هرگونه تعجبی، آمریکا با فاصله زیاد بیشتری سفارش سایبرتراک را داشته و ۷۶.۲۵ درصد پیش‌خرید کنندگان این خودرو ملیت آمریکایی داشته اند. کانادا هم با ۱۰.۴۳ درصد فراوانی در جایگاه دوم بوده و استرالیا و بریتانیا نیز به ترتیب با ۳.۱۶ و ۱.۳۹ درصد رزرو کنندگان رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه می‌توانیم کشورهای نروژ، آلمان و سوئد را ببینیم که سهم هر یک به ترتیب ۱.۱۱، ۱.۰۵ و ۰.۸۳ درصد می‌باشد. رتبه‌های بعدی هم به کشورهای هلند، فرانسه و ایسلند تعلق دارد.

با تحت تأثیر قرار گرفتن تمامی صنایع و ایجاد بحران مالی به خاطر شیوع ویروس کرونا، احتمالاً برخی افراد وجه سپرده‌ی خود را از تسلا باز پس بگیرند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.