مدیر ب‌ام‌و M: نیازی به M4 گرن کوپه نیست

مدیر ب‌ام‌و M: نیازی به M4 گرن کوپه نیست

با اضافه شدن M3 تورینگ و M4 کانورتیبل به خانواده M3 و M4 به نظر می‌رسد سؤال احتمال افزوده شدن پسوند M به تمامی نسخه‌های این خانواده ارزش پرسیدن را داشته باشد. رابرت پیلسل مدیر پروژه M3 و M4 می‌گوید ب‌ام‌و خودروی M4 گرن کوپه را تولید نخواهد کرد.

مجله آلمانی بیمر تودی در مصاحبه با این مدیر ارشد احتمال تولید نسخه M از سری ۴ گرن کوپه را جویا شده است.

پیلسل در پاسخ گفته است:

ما برای اولین بار روی محصولات اصلی و شناخته شده خود تمرکز کرده و سپس به دنبال تولید مدل‌های تورینگ خواهیم بود و معتقدیم همین آرایش خوبی خواهد بود. ما نیازی به تولید M4 گرن کوپه نمی‌بینیم.

اگرچه این مدیر ب‌ام‌و اشاره‌ای به دلیل عدم نیاز شرکت در تولید M4 گرن کوپه نداشته اما حداقل می‌دانیم که آینده این خانواده چگونه خواهد بود.

پیلسل همچنین به اینکه چرا تولید M3 تورینگ بیشتر از مدل‌های استاندارد طول کشیده اشاره داشته است.

او گفته است:

ب‌ام‌و M3 تورینگ خودروی کاملاً جدیدی برای ماست و فعلاً برخی کارهای این خودرو باقی مانده است. ما فقط بدنه متفاوتی را روی شاسی کنونی نگذاشته‌ایم و در نهایت خواهید دید که این خودرو پکیجی متقاعد کننده به اندازه سایر مدل‌ها خواهد بود. برخی تنظیمات باید روی این خودرو صورت گیرد.

پیلسل همچنین گفته که M3، M4 و M4 کانورتیبل روی بازار آمریکای شمالی تمرکز دارند که این خبر خوبی برای طرفداران ب‌ام‌و M در آمریکاست. البته خبر بد اینکه تمرکز اصلی M3 تورینگ روی آلمان، اتریش، سوئیس و ایتالیا خواهد بود.

پیلسل افزوده است:

گیربکس‌های دستی به ویژه در آمریکای شمالی هنوز هم تقاضای زیادی دارند. ما همچنین استفاده از این گیربکس را به عنوان اصل پایه در M3 دیده‌ایم زیرا گیربکس دستی یعنی از معدود شباهت‌های فنی‌ای است که در تمامی شش نسل این خانواده داشته‌ایم؛ بنابراین ما نه تنها این کار برای مصرف‌کنندگان بلکه برای خودمان هم انجام می‌دهیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.