محصولات “اسپید” مزدا به این زودی‌ها باز نمی‌گردند

محصولات “اسپید” مزدا به این زودی‌ها باز نمی‌گردند

اوضاع مزدا در حال تغییر بوده زیرا این خودروساز ژاپنی مدت‌هاست به دنبال حضور در کلاس لوکس‌ها می‌باشد. این روزها کمتر درباره “زوم زوم” و بیشتر درباره انتخاب آپشن های لوکس و محصولات سطح بالای مزدا می‌شنویم. در حال حاضر به نظر می‌رسد این وضعیت قربانی دیگری بگیرد و آن می‌تواند محصولات مزدا اسپید باشد.

سخنگوی مزدا در مصاحبه با رسانه‌ها گفته که محصولات اسپید مزدا فعلاً بازنمی گردند و شاید حتی اصلاً تولید نشوند. او گفته است:

ما برنامه‌ای فوری برای بازگرداندن مزدا اسپید ۳ نداریم زیرا می‌خواهیم وارد کلاس لوکس‌ها شویم.

البته این موضوع سورپرایز کننده نیست. ما قبلاً خبرهایی درباره تمرکز مزدا روی بهبود کیفیت محصولاتش به ویژه در بخش کابین و متریال بکار رفته شنیده بودیم. سوالی که پیش می‌آید این است: آیا این تغییر وضعیت باعث می‌شود مزدا از تمرکز خود روی هیجان رانندگی بکاهد یا خیر؟

ژاپنی‌ها به این نگرانی پاسخ داده و گفته‌اند که همچنان روی دینامیک رانندگی تمامی محصولات خود تمرکز خواهند کرد.

مزدا ۳ مجهز به پیشرانه ۲.۵ لیتری توربو جایگزین غیررسمی مزدا اسپید ۳ بوده اما تأکید بیشتری روی قدرت و آسایش کابین دارد. اگرچه هنوز بررسی‌های تخصصی این خودرو منتشر نشده اما حتی استایل مزدا ۳ نیز روی این موضوع تأکید دارد.

مزدا اسپید ۳ و مزدا اسپید میاتا در زمان خود تحسین‌های زیادی را در برداشتند زیرا از شخصیت خاصی سود می‌بردند. با این وجود تغییر استراتژی مزدا و تمرکز روی محصولات لوکس‌تر جواب داده است. حتی بدون وجود محصولات اسپید در آینده نیز به مزدا و محصولاتش خوش‌بین هستیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.