محصولات میتسوبیشی، بدفروش‌ترین خودروهای بازار آمریکا!

محصولات میتسوبیشی، بدفروش‌ترین خودروهای بازار آمریکا!

هم‌اکنون خوش‌فروش‌ترین خودروی صفرکیلومتر بازار ایالات‌متحده شورلت تریل‌بلیزر است که تنها ۱۹ روز در نمایندگی‌های فروش در انتظار خریدار باقی می‌ماند. از سوی دیگر، طبق مطالعهٔ iSeeCars، بدفروش‌ترین خودروی بازار آمریکا به ۱۰ برابر زمان بیشتری از این برای فروش نیاز دارد. به گفتهٔ این وب‌سایت که داده‌های مربوط به بیش از ۹ میلیون خودروی نو و کارکرده که بین نوامبر ۲۰۱۹ تا ژوئن ۲۰۲۰ به فروش رسیده‌اند را بررسی کرده، میتسوبیشی اوت‌لندر بدفروش‌ترین خودروی نو در ایالات‌متحده در این دوره بوده است.

طبق مطالعات آی‌سی‌کارز، اوت‌لندر به‌طور متوسط برای فروش به ۱۹۷.۷ روز زمان نیاز دارد. متأسفانه، رتبهٔ دوم بدفروش‌ترین خودروی بازار آمریکا هم به یکی دیگر از محصولات میتسوبیشی یعنی اکلیپس کراس اختصاص دارد که ۱۸۷.۷ روز طول می‌کشد تا فروخته شود. برای مقایسه، میانگین زمان فروش برای همهٔ خودروهای صفرکیلومتر بازار ۹۶.۹ روز است یعنی نصف زمانی که این میتسوبیشی‌ها برای فروش نیاز دارند؛ بنابراین اصلاً تعجب‌آور نیست که میتسوبیشی در ایالات‌متحده با مشکل مواجه شده و فروش آن در سه‌ماههٔ دوم سال جاری ۷۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

البته هردوی این کراس‌اوورهای بدفروش به‌زودی به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی را تجربه خواهند کرد که این موضوع باید بر تمایل خریداران تأثیر بگذارد؛ اما این برند ژاپنی اخیراً نه‌فقط در ایالات‌متحده بلکه در سایر نقاط جهان و به‌ویژه در اروپا هم با مشکلاتی روبرو بوده است. البته میتسوبیشی مثل شریکش نیسان می‌خواهد با تازه‌سازی سبد محصولات خود، جهشی به سمت جلو داشته باشد. این شرکت می‌خواهد سبد محصولات خود در آمریکا را دگرگون کند اما از سوی دیگر با تمرکز بیشتر روی بازار جنوب شرق آسیا، قصد دارد فعالیت خود در اروپا را بسیار کاهش دهد. در همین رابطه، میتسوبیشی اعلام کرده است که محصولات جدید خود را در اروپا عرضه نخواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.