محصولات سری e:N هوندا به دنبال قبضه بازار در آینده

محصولات سری e:N هوندا به دنبال قبضه بازار در آینده

هوندا جزئیات استراتژی الکتریکی سازی خود برای بازار خودروی چین را اعلام کرد. این خودروساز ژاپنی می‌گوید به دنبال عرضه ۵ خودروی الکتریکی جدید در چین می‌باشد. دو نمونه از این خودروها به زودی روانه خط تولید جوینت ونچرهای هوندا در چین خواهند شد. یکی از این مدل‌ها e:NS1 است که توسط دانگ فنگ هوندا تولید خواهد شد و دیگری هم e:NP1 است که در کارخانه گک هوندا تولید می‌شود. این خودروها ظاهر آشنایی دارند که دلیل آن نیز شکل گرفتن بر اساس هوندا HR-V جدید است. این شباهت در طراحی دو خودرو کاملاً به چشم می‌آید.

هوندا جزئیات چندانی از این خودروها را منتشر نساخته اما گفته که هر دو از بهار سال ۲۰۲۲ در چین عرضه خواهند شد و سواری اسپورت و منحصربه‌فردی را در اختیار مشتریان خواهند گذاشت. هر دو خودرو بخشی از محصولات الکتریکی سری e:N هوندا هستند. این برند می‌خواهد در طول ۵ سال آینده ۱۰ خودرو از این خانواده را معرفی و بازارهای جهانی صادر کند. هوندا در حال پیش‌نمایش سه نمونه از این خودروها به عنوان محصولی مفهومی است. این مدل‌ها e:N کوپه، e:N شاسی‌بلند و e: N جی تی نام دارند که به شکل یک کوپه دو درب، یک شاسی‌بلند و یک جی تی چهار درب مجسم شده‌اند. از آنجایی که ژاپنی‌ها به دنبال عرضه این خودروها در ۵ سال آینده هستند بنابراین طراحی نهایی متفاوت‌تری نسبت به این مدل‌های مفهومی خواهند داشت.

هرچند این محصولات کانسپت می‌توانند ایده بسیار روشنی از آنچه در آینده انتظار داریم را ایجاد کنند. یکی از عناصر مشترک محصولات e:N این است که مردم در نگاه اول احساس آینده و مدرن بودن را خواهند داشت. از جمله موارد برجسته این محصولات مفهومی می‌توان به تناسبات یکپارچه، زوایای تیز و چراغ‌ها و نمای جلوی نسبتاً مشترک اشاره کرد. هوندا در ارائه اطلاعات بیشتر از این محصولات خساست به خرج داده اما گفته که آن‌ها را بر اساس معماری e:N که منحصراً برای محصولات این خانواده توسعه یافته خواهد ساخت. این پلتفرم فقط مختص خودروهای الکتریکی می‌باشد.

ما همچنین می‌دانیم محصولات خانواده e:N از سیستم یکپارچه OS استفاده خواهند کرد که شامل بسته‌های هوندا سنسینگ، هوندا کانکت و کاکپیت دیجیتال و هوشمند است. این سیستم فضایی امن و لذت‌بخش برای مشتریان ایجاد خواهد کرد. سری مدل‌های e:N هوندا در کارخانه‌های ویژه و جدیدی که توسط جوینت ونچرهای چینی ساخته می‌شود مونتاژ خواهند شد. هوندا جدای از توسعه این محصولات روی بخش‌های دیگر از جمله فروش و تأمین امن باتری تمرکز خواهد داشت. این خودروساز دوست‌داشتنی نمایندگی‌های مخصوص مدل‌های e:N را در شهرهای بزرگ چین به راه می‌اندازد و همکاری خود با شریک کلیدی یعنی کاتل را سرعت می‌بخشد تا در تأمین باتری محصولاتش مشکلی نداشته باشد. هوندا همچنین گفته از سال ۲۰۳۰ به بعد فقط خودروهای هیبریدی و الکتریکی را در چین عرضه خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.