محصولات جنرال موتورز، خوش‌فروش‌ترین خودروهای بازار در ماه مارس

محصولات جنرال موتورز، خوش‌فروش‌ترین خودروهای بازار در ماه مارس

مارس ماه بسیار خوبی برای خودروسازان بوده است زیرا اکثر آن‌ها افزایش فروش زیادی را تجربه کرده‌اند. در همین حال، مطالعهٔ آی‌سی‌کارز (iSeeCars) نشان داده است که جنرال موتورز بر لیست خوش‌فروش‌ترین خودروهای بازار آمریکا در این ماه سلطه داشته است. با نگاه به ۱۰ رتبهٔ اول این لیست می‌توان دید که محصولات برندهای شورلت، جی‌ام‌سی و کادیلاک پنج جایگاه را به خود اختصاص داده‌اند. در بین این پنج خودرو، کوروت C8 مثل دو ماه گذشته در جایگاه نخست قرار گرفته و به‌طور متوسط تنها ۹.۴ روز منتظر خریدار می‌ماند. متوسط قیمت این خودرو هم ۸۲,۴۵۷ دلار بوده است.

پس از کوروت، تویوتا رافور پرایم پلاگین‌هیبریدی برای سومین ماه پیاپی دومین خودروی خوش‌فروش بازار آمریکا لقب گرفته است. به خاطر محدودیت‌های تأمین باطری، تقاضا برای این خودرو بشدت از عرضه فراتر رفته تا جایی که برخی نمایندگی‌های تویوتا، این کراس‌اوور هیبریدی را ۱۰ هزار دلار گران‌تر از قیمت رسمی به فروش می‌رسانند. تنها خودروی هیبریدی دیگر در بین ۱۰ خودروی خوش‌فروش بازار هم هیوندای الانترا است که در رتبهٔ هفتم قرار دارد.

دقیقاً مشخص نیست که چرا مارس به چنین ماه داغی برای خرید خودروهای صفرکیلومتر تبدیل شده اما به گفتهٔ تحلیل‌گر اجرایی آی‌سی‌کارز، فروش بالای خودرو در این ماه احتمالاً به این دلیل است که خریداران به دنبال خرید خودروی موردنظر خود تا پیش از کاهش موجودی خودروهای نو به خاطر کمبود چیپ‌های کامپیوتری هستند؛ بنابراین، با توجه به وضعیت کنونی کمبود قطعات، جالب است که ببینیم شرایط فروش خودرو در ماه‌های آینده چگونه خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.