مبارزه تا آخرین نفس؛ معرفی بهترین بازی‌های مبارزه‌ای اندروید

مبارزه تا آخرین نفس؛ معرفی بهترین بازی‌های مبارزه‌ای اندروید

هر چقدر هم که سبک‌های جور و واجور در دنیای بازی‌ها به وجود بیایند و با مکانیزم‌های جدید ما را به خود مشغول کنند نمی توان انکار کرد که همچنان لذت یک مبارزه هیجان‌انگیز و سریع با دوستان را نمی‌توان با هیچ سبک دیگری جایگزین کرد. با اینکه سازندگان بازی کنسول‌ها و پی‌سی بهای زیادی به بازی‌های مبارزه‌ای می‌دهند اما این موضوع تا به حال چندان برای موبایل صادق نبوده و بازی‌های مبارزه‌ای روی این پلتفرم کم فروغ‌تر ظاهر شده‌اند.

  • نگاهی به بهترین‌ بازی‌های ۲۰۱۹ موبایل؛ ۲۰ عنوان جدید که باید تجربه کنید
  • لذت بازی حرفه‌ای: معرفی بازی‌های موبایلی که از کنترلرهای فیزیکی پشتیبانی می‌کنند

با این حال در یکی دو سال اخیر بازی‌های خوبی در این ژانر برای موبایل عرضه شدند و این مساله می‌تواند نویدبخش آینده درخشان‌تر این سبک محبوب روی موبایل‌ها باشد. در ادامه این مطلب چند بازی مبارزه ای اندروید که توانسته‌اند توجه موبایل گیمرها را به خود جلب کرده و نام نیک این سبک را روی موبایل‌های اندرویدی زنده نگه دارند به شما معرفی خواهیم کرد.

[این مقاله در تاریخ 13 مرداد 1400 به‌روزرسانی شده است]

Shadow Fight 3

  • بازی آفلاین است.

سومین بازی از فرنچایز محبوب که با بیش از 2 میلیون دانلود در گوگل پلی تبدیل به یکی از بازی‌های منتخب آن شده است. این بازی ادامه دهنده راه سری است و سازندگان سعی کرده‌اند با اعمال بهبودهای کوچکی موفقیت‌هایشان را ادامه دهند. مثلا مدل سایه‌ای کاراکترها با مدل‌های انیمیشنی جایگزین شده و جزئیات حرکات آن‌ها به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

علاوه بر این تغییراتی در مکانیک بازی هم داده شده تا Shadow Fight 3 را بیشتر به یک بازی مبارزه‌ای مدرن نزدیک کند. اگر از طرفداران سبک منحصر به فرد شماره‌های قبلی بازی باشید شاید این تغییر مکانیک چندان به مذاقتان خوش نیاید اما به هر حال نمی‌توان منکر بهبود بازی و نزدیک شدن آن به استاندارد فایتینگ‌های امروزی شد.

Injustice: Gods Among Us 1 and 2

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

این بازی (ها) به عنوان محبوب‌ترین‌های سبک مبارزه‌ای موبایل شناخته می‌شوند. با این حال مثل خیلی از بازی‌های این سبک در موبایل از همان مکانیک «لمس پشت سر هم صفحه تا زمانی که یکی از طرفین برنده شود» پیروی می‌کنند. با این حال نقاط قوت این سری کم نیست و به همین دلیل است که به عنوان بازی منتخب گوگل پلی انتخاب شده. کلکسیون کاملی از قهرمانان کمیک‌های دی‌سی، تنوع فعالیت‌های گنجانده شده در بازی و بخش چند نفره آنلاین از جمله این قابلیت‌ها هستند.

EA Sports UFC

  • بازی آفلاین است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.