مایکروسافت به‌زودی به پشتیبانی از برخی نسخه‌های ویژوال استودیو پایان می‌دهد

مایکروسافت به‌زودی به پشتیبانی از برخی نسخه‌های ویژوال استودیو پایان می‌دهد

ویژوال استودیو محیط توسعه یکپارچه (IDE) محبوب مایکروسافت است که توسعه‌دهندگان زیادی برای ایجاد محصولات مولتی پلتفرم خود از آن استفاده می‌کنند. ردموندی‌ها هرچند وقت یکبار نسخه جدید این IDE را برای توسعه‌دهندگان منتشر می‌کنند که جدیدترین آن Visual Studio 2022 است. با این حال، مایکروسافت به‌زودی دیگر از برخی نسخه‌های این برنامه پشتیبانی نخواهد کرد.

اتمام پشتیبانی برخی نسخه‌های ویژوال استودیو

چهار نسخه این IDE در آینده نزدیک از پشتیبانی مایکروسافت محروم خواهند شد:

  • Visual Studio 2012: پشتیبانی اضافه در 9 ژانویه 2023 به پایان می‌رسد و مایکروسافت کاربران را به ارتقا به نسخه جدید توصیه کرده است.
  • ویژوال استودیو: 2017: پشتیبانی اصلی در 12 آوریل 2022 به پایان می‌رسد. البته مایکروسافت برای نسخه پایه 15.9 تحت پشتیبانی اضافه تا 13 آوریل 2027 آپدیت‌های امنیتی منتشر خواهد کرد.
  • نسخه 16.7 ویژوال استودیو 2019: مایکروسافت از تاریخ 12 آوریل 2022 دیگر از این برنامه پشتیبانی نخواهد کرد و کاربران را به ارتقا به نسخه 16.9 یا ویژوال استودیو 2022 توصیه کرده است.
  • کانال پیش نمایش Visual Studio 2019: پشتیبانی از آن در آوریل 2022 به پایان می‌رسد و توسعه‌دهندگان باید از کانال انتشار یا پیش نمایش نسخه 2022 استفاده کنند.

اگرچه مایکروسافت گفته توسعه‌دهندگان می‌توانند به نسخه‌های جدیدتر نسبت به لیست بالا دست پیدا کنند، اما در حالت کلی آن‌ها را به استفاده از Visual Studio 2022 تشویق می‌کند.

مایکروسافت Visual Studio 2022 را بهترین و کارآمدترین نسخه این IDE می‌داند. توسعه‌دهندگان همچنین برای این نسخه به کانال‌های پیش نمایش، جاری و سرویس بلندمدت (LTSC) دسترسی دارند.

انتظار می‌رود با پایان پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی این برنامه، توسعه‌دهندگان کم کم به نسخه جدیدش مهاجرت کنند. ویژوال استودیو 2022 شامل تغییرات زیادی می‌شود و از نسخه‌های جدید ++C و NET 6. پشتیبانی می‌کند. همچنین ادیتور هم تغییراتی داشته و برای مثال قابلیت‌های جدید IntelliCode نظر تکمیل خطوط در پروژه‌های سی شارپ را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.