مایباخ ۵۷S، شیر پیر اما لوکس!

مایباخ ۵۷S، شیر پیر اما لوکس!

مایباخ برای اولین بار در سال ۱۹۰۹ وارد صنعت خودرو شد اما علیرغم هدف گرفتن خریداران ثروتمند، هرگز نتوانست همانند خودروسازی چون رولزرویس این دسته از افراد را جذب خود کند.

پس از چندین دهه ساخت خودروهای لوکس و باشکوه و البته ساخت پیشرانه برای تانک‌های جنگ جهانی دوم، مایباخ به‌طور مرموزی ناپدید شد تا اینکه در سال ۱۹۶۰ به تملک دایملر-بنز درآمد و اولین خودروی خاص خود را در دهه ۹۰ میلادی عرضه کرد.

مدل‌های ۵۷ و ۶۲ مایباخ که به‌طور مستقیم محصولات بنتلی و رولزرویس را هدف گرفتند دو سدان کاملاً بزرگ با تجهیزات خیره کننده بودند. البته این بار و به دلیل فروش بسیار پایین مایباخ بار دیگر به محاق رفت. در نهایت چندین سال پیش این لوکس ساز به عنوان زیربرند مرسدس بنز بازگشت و نام مرسدس-مایباخ را به خود گرفت.

اگرچه جدیدترین محصول مایباخ که بر پایه مرسدس S کلاس ساخته شده بسیار لوکس است اما به اندازه محصولی چون مایباخ ۵۷S منحصربه‌فرد و خاص نیست. همان‌گونه که در این ویدئو خواهید دید، ۵۷S به حدی دارای سطح وسیعی از تجهیزات ناب است که فهمیدن اینکه چرا خودروهای دیگری از چنین امکاناتی تاکنون سود نمی‌برند جای سؤال ایجاد می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.