ماسک خلاقانه هوندا برای خودروها!

ماسک خلاقانه هوندا برای خودروها!

می‌گویند نوآوری محصول ضرورت است. ما کاملاً به این موضوع معتقد هستیم و جدیدترین محصول هوندا نیز اثباتی بر این گفته است.

هوندا محصول ضدویروس جدید خود با نام کوروماکو را رونمایی کرده که برای فیلتر هوای کابین محصولات این شرکت بکار می‌رود. این خودروساز ژاپنی می‌گوید کوروماکو در بالای فیلتر هوای کابین نصب شده و به عنوان ماسک صورت برای جلوگیری از گسترش ویروس‌ها عمل می‌کند. با پیدا شدن ویروس کرونای انگلیسی و گسترش سریع آن در کشورهای مختلف، همه‌گیری کرونا به این زودی‌ها پایان نخواهد یافت و هوندا نیز با نوآوری خود به دنبال کمک به کاهش همه‌گیری این ویروس است.

اما کوروماکو چگونه کار می‌کند؟ هوندا می‌گوید این محصول جدید دراپلت های ویروس را با سطح ویژه خود گفته و طی فرایندی ویژه شکل آن‌ها را تغییر داده و باعث آسیب رسیدن به ویروس‌ها می‌شود. این تکنولوژی از تبدیل شیمیایی روی فسفات استفاده می‌کند که این فرایند برای جلوگیری از زنگ‌زدگی خودروها نیز بکار می‌رود.

در تضاد با فیلترهای CN95 که دیگر برندها همچون جیلی از آن استفاده می‌کنند (این فیترها باعث جلوگیری از ورود ویروس‌ها و دیگر ذرات بزرگ‌تر از سه‌دهم میکرون می‌شوند)، کوروماکو برای تخریب ویروس‌های موجود در کابین بکار می‌رود.

هوندا معتقد است کوروماکو می‌تواند ۹۹.۸ درصد دراپلت های ویروسی داخل کابین را طی ۱۵ دقیقه از بین ببرد. البته ویروس‌های روی سطوح نیز طی ۲۴ ساعت از بین می‌روند. باید گفت کوروماکو وسیله جانبی مصرفی بوده و باید آن را هر سال یا هر ۱۵ هزار کیلومتر یک‌بار تعویض نمود.

کوروماکو اولین بار برای خودروی هوندا N-Box عرضه شده و قیمت معادل ۶۱.۹۹ دلاری دارد. انتظار می‌رود این محصول نوآورانه در سایر محصولات هوندا نیز عرضه شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.