ماری بارا مدیرعامل جنرال موتورز در لیست قدرتمندترین زنان فوربس

ماری بارا مدیرعامل جنرال موتورز در لیست قدرتمندترین زنان فوربس

مجله مشهور فوربس هرساله لیستی ۱۰۰ نفره از قدرتمندترین زنان دنیا را منتشر می‌کند و امسال نام یکی از زنان فعال در حوزه خودرو یعنی ماری بارا نیز در آن به چشم می‌خورد. نام این شخص که برای شما طرفداران خودرو کاملاً آشناست درست پس از نام کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا و بالاتر از نام هایی همچون اپرا وینفری دیده می‌شود.

فوربس می‌گوید افراد حاضر در این لیست زنان رهبری هستند که از قدرت اقتصادی و سیاسی خود برای ایجاد تحول در صنایع و حل مشکلات اجتماعی استفاده می‌کنند. ماری بارا رده چهارم این لیست را به خود اختصاص داده که دلیل آن سکان‌داری یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان دنیا و هدایت آن به سمت آینده‌ای برقی است. جنرال موتورز با هدایت بارا می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ از تسلا پیشی بگیرد و خودروهای برقی بیشتری را نسبت به این برند بفروشد.

جنرال موتورز برای این کار از چندین خودروی برقی جدید رونمایی کرده است. تزریق سرمایه قابل‌توجه به ‌منظور توسعه پلتفرم اولتیوم به جنرال موتورز اجازه تولید خودروهای برقی با بازه‌های قیمتی متنوع را داده است. خودروهایی همچون اکوئینکس برقی که قیمت پایه آن حدود ۳۰ هزار دلار خواهد بود جزو محصولات کلیدی این خودروساز برای رسیدن به اهداف آینده خود است. در سمت دیگر نیز خودرویی همچون هامر برقی با قیمتی شش‌رقمی قرار دارد که آن‌هم مشتریان خاص خودش را خواهد داشت.

ماری بارا از سال ۲۰۱۴ تاکنون مدیرعامل جنرال موتورز بوده و در دورانی که مدیران ارشد خودروسازان از تغییرات در امان نیستند به خوبی توانسته این شرکت را به ثبات برساند. البته چالش‌های بزرگی نیز وجود داشته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به همه‌گیری کرونا و چالش تأمین قطعات اولیه اشاره کرد. برخی کارشناسان اظهار می‌دارند در سال ۲۰۲۳ اوضاع کلی حاکم بر صنعت خودرو بهبود خواهد یافت اما با توجه به سال‌هایی که پشت سر گذاشته‌ایم می‌توان گفت انتظار هر چیزی را باید داشت!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.