مارکوپولوی جدید مرسدس بنز همگام با جدیدترین مُد روز

مارکوپولوی جدید مرسدس بنز همگام با جدیدترین مُد روز

وی کلاس مرسدس بنز با یک نسخه ویژه کمپینگ با نام مارکوپولو و مجموعه‌ای از تجهیزات با کیفیت و جدید، شمارا در یک سفر راحت و امن همراهی می‌کند. یک ون بزرگ و پرقدرت، زیبا و لوکس با مصرف سوخت تنها ۶.۰ یا ۶.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و انتشار گازهای گلخانه‌ای تنها ۱۵۸ تا ۱۷۶ گرم CO2 بر کیلومتر.

آسایش فوق‌العاده با مارکوپولوی جدید مرسدس بنز یک اردو با بهترین تجهیزات و امکانات تفریحی برای خود داشته باشید. یک کاروان با بهترین طراحی و انبوهی از برجسته‌ترین امکانات رفاهی با کیفیت بسیار بالا در اختیار شماست که یادآور یک اتاق انحصاری و لوکس است که نشستن و خوابیدن برایتان لذت‌بخش خواهد بود و می‌تواند تفریحات شما را با آسایش و راحتی هرچه بیشتر رقم بزند.

کف اتاق با پوششی از چوب روکش شده است. فضای داخلی با رنگ مشکی پیانویی و سفید پوشیده شده است. روکش صندلی‌ها و مبلمان داخلی نیز از چرم انتخاب شده است. تعداد زیادی فضای ذخیره‌سازی در کابین تعبیه شده و برای نورپردازی نیز از چراغ‌های LED بهره گرفته شده است.

صندلی‌ها قابل تنظیم می‌باشند و می‌توان آن‌ها را به یک تخت خواب دو نفره نیز تبدیل کرد. از ویژگی‌های دیگر کلاس وی نسخه مارکوپولو باید به کمد، مخزن آب شیرین، میز تاشو، سینک آشپزخانه و یخچال نیز اشاره کرد. سقف پاپ آپ با بازوهایی به سمت بالا حرکت می‌کند تا با افزایش ارتفاع کابین، حرکت به صورت ایستاده در کابین آسان‌تر شود. در زیر این سقف نیز یک تخت دونفره اضافی دیگر نیز قرار می‌گیرد.

طراحی و عملکرد مارکوپولوی جدید طراحی بدنه خود را از V کلاس استاندارد به ارث برده است، و با استفاده از بهترین مواد با کیفیت بالا، یک طرح و رنگ هماهنگ و ظاهر مدرن را ارائه می‌دهد. مرسدس بنز توانست به لطف موتور قدرتمند و کارآمد، سیستم بسیار راحت تعلیق و ایمنی مثال‌زدنی، کابین بسیار لوکس و مجهز مارکوپولوی جدید را برای سفرهای طولانی و نیز برای حمل‌ونقل شهری و روزمره به یک ون ایده آل تبدیل کند.

قدرت و پویایی موتور فوق پیشرفته ی چهار سیلندر توربودیزل در سه خروجی (۱۳۴ اسب بخار، ۱۶۱ اسب بخار، ۱۸۸ اسب بخار) در دسترس است.

موتور ۲۰۰ CDI با قدرت ۱۳۴ اسب بخار و گشتاور ۳۳۰ نیوتن متر، موتور ۲۲۰ CDI با قدرت ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر، و مصرف سوخت تنها ۶.۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و گاز مونوکسید کربن ۱۵۸ گرم در کیلومتر، و همان موتور ۲۰۰ CDI با اندکی تغییرات با قدرت ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور ۴۴۰ نیوتن متر نیز موجود است که مصرف سوخت قوی‌ترین موتور تنها ۶.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

این محصول که با مشارکت شرکت camper متخصص ون‌های مسافرتی و مرسدس بنز ساخته می‌شود به تازگی در آلمان روانه بازار شده است. با توجه به مقررات و ضوابط آلمان این اعداد و ارقام فقط به بازار آلمان متعلق می‌باشد نه در جایی دیگر…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.