ماجراجویی با پژو ۳۰۰۸ ادونچر کانسپت

ماجراجویی با پژو ۳۰۰۸ ادونچر کانسپت

پژو آماده‌ی معرفی نسخه‌ای ویژه از شاسی‌بلند ۳۰۰۸ به منظور گشت‌وگذار خارج از جاده در منطقه‌ی مشهور هو چی مین ویتنام می‌شود.

این شاسی‌بلند که به تعداد یک دستگاه تولید شده توسط مجله تاپ گیر بریتانیا به این منطقه آورده شده تا تکنولوژی کنترل چسبندگی پیشرفته‌ی پژو با سیستم چهار چرخ محرکی که در ۳۰۰۸ وجود ندارد مقایسه شود.

این خودروی ویژه بر پایه‌ی نسخه‌ی GT Line مجهز به پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری پیورتک بنا شده و از برخی ویژگی‌های متمایز همچون رینگ‌های ۱۷ اینچی و لاستیک‌های آفرود کوپر AT3، فلاپ جلو، روف راک آلومینیومی با نوار نورانی LED و چادر سقفی سیمپسون سود می‌برد. از دیگر ویژگی‌های ۳۰۰۸ یاد شده می‌توان به باربند حمل دوچرخه و پوشش خاص بدنه اشاره کرد.

دیوید پیل مدیر پژوی بریتانیا می‌گوید:

این خودروی تک دستگاهی نشان دهنده‌ی توانایی‌های کاربردی و آفرود پرفروش‌ترین شاسی‌بلند ماست. با اصلاحات نسبتاً کم، ۳۰۰۸ برخی از سخت‌ترین مسیرها را پشت سر گذاشته و تکنولوژی کنترل چسبندگی پیشرفته‌ی ما را ثابت کرده است.

تکنولوژی کنترل چسبندگی پیشرفته‌ی پژو در واقع یک سیستم کنترل کشش است که ۵ حالت متفاوت نرمال، برف، گل، شن و ESP Off را بسته به مسیر پیش رو ارائه می‌کند. این سیستم به همراه دستیار حرکت در سرپایینی باعث می‌شود شاسی‌بلند ۳۰۰۸ توانایی آفرود خوبی داشته باشد. این در حالی است که ۳۰۰۸ به سیستم چهار چرخ محرک سنتی مجهز نیست.

تنها مدل ۳۰۰۸ که از نظر فنی خودرویی چهار چرخ محرک محسوب می‌شود مدل هیبرید ۴ است که قدرت ترکیبی ۲۹۶ اسب بخاری دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.