لی اتو L9، بهترین شاسی‌بلند خانوادگی چینی؟

لی اتو L9، بهترین شاسی‌بلند خانوادگی چینی؟

صنعت خودروی چین در سالیان اخیر پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی را نشان می‌دهد. چینی‌ها از خودروهای ارزان و بی‌کیفیتی که کپی‌های مشهور نمونه‌های اروپایی و آمریکایی بودند به محصولاتی با طراحی زیبا و تکنولوژی‌های پیشرفته رسیده‌اند. درست همانند اکثر بازارهای جهانی، کلاس خودروهای شاسی‌بلند در چین نیز طرفداران زیادی دارد و به همین خاطر تقریباً تمامی خودروسازان چینی حداقل یک شاسی‌بلند را در سبد محصولات خود عرضه می‌کنند؛ اما اگر به دنبال یک شاسی‌بلند بزرگ و راحت برای خانواده باشید، کدام خودروی چینی بهترین گزینه خواهد بود؟

یکی از رسانه‌های چینی مدتی را برای نمونه پیش‌تولیدی شاسی‌بلند لی اتو L9 گذرانده و می‌گوید این خودرو را می‌توان بهترین شاسی‌بلند خانوادگی تولید چین دانست. لی اتو در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد و اگرچه در بین ۱۰ خودروساز بزرگ چین نیست اما ذهنیت خوبی بین خریداران دارد و حتی به دنبال جلب سرمایه ۲ میلیارد دلاری از سمت آمریکایی‌هاست. L9 اگرچه دومین خودروی این شرکت محسوب می‌شود اما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

از نظر طراحی باید گفت L9 به عنوان شاسی‌بلندی بزرگ فاقد خط سقف خمیده یا هرگونه مد این روزهای دنیای خودروست. بخش‌های جلو و عقب این خودرو طراحی مینیمالیستی دارند و نوارهای LED در آن‌ها ظاهری متمایز ایجاد کرده‌اند. این خودرو در واقع با طراحی خود گران‌تر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد. صرف‌نظر از میزان جذابیت بدنه، احتمالاً کابین جایی است که احساس‌برانگیزتر خواهد بود. در این بخش یک جفت نمایشگر ۱۵.۷ اینچی را روی داشبورد خواهید دید که طبق گفته لی تو نازک‌ترین نمایشگرهای موجود در بازار هستند و ضخامت هریک از آن‌ها به ۴ میلی‌متر می‌رسد. آن‌گونه که در ویدئو خواهید دید زمان پاسخ‌دهی این نمایشگرها بسیار خوب بوده و زیر آن‌ها نیز دو جای شارژ بی‌سیم دیده می‌شوند. یک نمایشگر کوچک هم به فرمان چسبیده و اطلاعات اصلی خودرو را به نمایش می‌گذارد. صندلی‌های عقب احتمالاً راحت‌ترین جای L9 هستند. این دو صندلی از عملکردهای گرم‌کن و سردکن و ماساژ سود می‌برند و تنظیمات متنوعی دارند. همچنین یک یخچال بزرگ وجود دارد که می‌تواند نوشیدنی‌های زیادی را در خود جای دهد. همچنین می‌توان از این بخش برای گرم نگه‌داشتن خوراکی‌ها نیز استفاده کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 19 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.