لینک اند کو ۰۵ لیمیتد ادیشن، مرموز و شیک

لینک اند کو ۰۵ لیمیتد ادیشن، مرموز و شیک

چند ماه پس از عرضه رسمی لینک اند کو ۰۵ در بازار چین، برخی تصاویر از نسخه سفارشی این خودرو منتشر شده است.

در این تصاویر می‌توانیم رونمایی لینک اند کو ۰۵ لیمیتد ادیشن طی مراسمی نسبتاً خلوت در چین را ببینیم. این خودرو به‌طور زیبایی رنگ بدنه مشکی براق را با عناصر قرمزرنگ ترکیب کرده و حاصل این کار تولید خودرویی فوق‌العاده چشمگیر است.

در این تصاویر می‌توانیم حضور محسوس رنگ قرمز در نمای جلو را ببینیم. این طرح قرمز به بالای شیشه‌های جانبی و اطراف شیشه‌های عقب نیز کشیده شده است. باقی بدنه رنگ مشکی براق را به خود گرفته و رکاب‌های جانبی پلاستیکی و قوس چرخ ها نیز همین طرح را به خود گرفته‌اند. این خودروی سفارشی از رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی مات و نشان لیمیتد ادیشن روی درب پشتی برخوردار است.

همین طرح وارد کابین نیز شده جایی که لینک اند کو ۰۵ دارای غربیلک فرمان با پوشش جیر مشکی و متریالی از همین جنس در مرکز داشبورد و پانل درب‌ها می‌باشد. جیر نرم یاد شده همچنین روی صندلی‌های اسپورت را پوشانده است. عناصر قرمز رنگ مشابه بدنه نیز در کمربندها و نورپردازی داخل کابین دیده می‌شود. در کل کابین خودرو خوب کار شده و محیط جذابی به وجود آورده است.

نیروبخش لینک اند کو ۰۵ لیمیتد ادیشن همان پیشرانه ۲ لیتری موجود در سایر نسخه‌ها بوده و قدرت ۲۵۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۴۹ نیوتون متری خود را از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.