لو رفتن مشخصات فراری ۴۸۸ سری اسپرت ویژه

لو رفتن مشخصات فراری ۴۸۸ سری اسپرت ویژه

اینکه فراری در حال کار بر روی نسخه‌ای پرفورمنس از سوپرکار ۴۸۸ است یک راز نبوده و اطلاعات جدید لو رفته در این باره اولین جزئیات از سوپرکار جدید اسب رقصان ایتالیایی را نشان می‌دهند.

تصاویر فاش شده با عنوان New V8 Sport Special Series خودنمایی می‌کنند که نشان دهنده نسخه قدرتمند و برگرفته از مسابقات فراری ۴۸۸ در برنامه تولید می‌باشد. خودروی مورد بحث دنباله‌رو مدل‌هایی همچون اسکودریا Challenge Stradale ،۴۳۰ و ۴۵۸ اسپچیاله خواهد بود.

اگرچه تصاویر منتشر شده کیفیت پایینی دارند اما به وضوح می‌توان دید که مدل اسپورت سری اسپشیال ۴۸۸ دارای قدرتمندترین پیشرانه ۸ سیلندر تاریخ فراری خواهد بود.

پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی مدل استاندارد قدرت ۶۶۱ اسبی دارد در حالی که انتظار می‌رود نسخه پرفورمنس قدرتی حول و حوش ۷۰۰ اسب بخار داشته باشد. پیشرانه یاد شده همچنین ۱۰ درصد سبک‌تر از پیشرانه مدل استاندارد خواهد بود.

این خودرو دارای طیف وسیعی از تکنولوژی‌های مسابقه‌ای همچون تعویض دنده مسابقه‌ای، نسبت فرمان بسیار دقیق و لاستیک‌های کاملاً جدید میشلین اسپورت کاپ ۲ خواهد بود. همچنین مجرای S جلو و دیفیوزر عقب نیز از مدل مسابقه‌ای لمانز ۴۸۸ GTE گرفته شده‌اند. پکیج آئرودینامیک جدید بنا به ادعای فراری ۲۰ درصد آئرودینامیک تر از ۴۸۸ استاندارد می‌باشد. رینگ‌های ۲۰ اینچی جدید نیز در ۴۸۸ اسپورت اسپشیال بکار خواهد رفت که ۴۰ درصد سبک‌تر از رینگ‌های نسخه استاندارد است.

بر پایه تصاویر منتشر شده می‌توان گفت خودروی مورد بحث دارای قطعات فیبر کربنی زیادی خواهد بود. سپرهای جلو و عقب به همراه کاپوت از این ماده ساخته شده‌اند و البته اسپویلر عقب فعال و داشبورد نیز از فیبر کربن هستند. تجهیزات غیر ضروری کابین حتی جعبه داشبورد حذف شده و صندلی‌های مدل استاندارد نیز جای خود را به صندلی‌های مسابقه‌ای فیبر کربنی داده‌اند.

گمانه‌زنی‌های زیادی درباره استفاده از نشان مشهور GTO در نسخه قوی‌تر ۴۸۸ وجود دارد. برند GTO در طول دو تا سه دهه تنها یک‌بار روی محصولات فراری بکار رفته و ازآنجایی‌که آخرین مدل GTO با نام ۵۹۹ GTO در سال ۲۰۱۰ عرضه شده بنابراین شاید استفاده از این نشان کمی زود باشد. منابع نزدیک به فراری همچنین می‌گویند ارائه مدل ۴۸۸ GTO محتمل نیست بنابراین به نظر می‌رسد نسخه پرچم‌دار این خودرو نام دیگری به خود بگیرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.