لو رفتن تصاویر مرسدس-ای‌ ام‌ جی GT R بلک‌ سریز، وحشی و مخوف!

لو رفتن تصاویر مرسدس-ای‌ام‌جی GT R بلک‌سریز، وحشی و مخوف!

به تازگی تصاویری از مرسدس-ای ام جی GT R بلک سریز پر حرف و حدیث در فضای مجازی منتشر شده و می‌توانیم با ظاهر برجسته این هیولا آشنا شویم.

مرسدس-ای ام جی به شدت مشغول تست نمونه‌های گوناگون این خودرو در پیست نوربرگ رینگ بوده است. این خودرو پیست محورترین نسخه از GT بوده و جایگزین معنوی SLS AMG بلک سریز محسوب می‌شود. با توجه به تصاویر می‌توان طراحی خودرو را برجسته و وحشی توصیف کرد.

در بخش جلو یک جلوپنجره پانامریکانای بزرگ به همراه اسپلیتر فیبر کربنی و مجاری هوا دیده می‌شوند. موضوع جالب اینکه این بخش فاقد ورودی‌های هوای اضافی سایر محصولات AMG GT بوده و جلوپنجره کار تأمین هوای خنک را انجام می‌دهد. همچنین کاپوت سفارشی با ورودی‌های هوا و قوس‌های چرخ متفاوت نیز جزو ویژگی‌های بصری این هیولا هستند.

با رسیدن به کناره‌ها می‌توانیم رکاب‌های جانبی جدید و یک دست رینگ‌های مشکی مات و لاستیک‌های میشلین را نظاره کنیم. تغییرات آئرودینامیکی این خودرو در بخش عقب نیز ادامه یافته و یک بال جدید نصب شده که دارای بالچه دوم می‌باشد. AMG همچنین سپری جدید و پکیج دیفیوزر بزرگی را تدارک دیده است.

دیگر خبر آمد پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی بلک سریز حداقل قدرت ۷۱۰ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری خواهد داشت که به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از قدرت ۵۷۷ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری مدل GT R Pro بوده و ظاهراً باعث خواهد شد این خودرو یک دور جهنم سبز را در ۶ دقیقه و ۵۸ ثانیه طی کند و بدین ترتیب این خودرو حدود ۶.۶ ثانیه سریع‌تر از GT R Pro و حدود ۱۳ ثانیه کندتر از لامبورگینی آونتادور SVJ با رکورد ۶ دقیقه و ۴۴.۹۷ ثانیه خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.