لو رفتن تصاویر ب‌ام‌و سری ۵ طویل فیس لیفت در چین

لو رفتن تصاویر ب‌ام‌و سری ۵ طویل فیس لیفت در چین

ب‌ام‌و از سری ۵ طویل با کد G30 در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۷ رونمایی کرد. طویل این خودرو نسبت به مدل استاندارد ۱۳۳ میلی‌متر افزایش یافته است.

ب‌ام‌و در آن زمان اعلام کرد سری ۵ با پسوند LWB در تریم های استاندارد، لاکچری لاین و M اسپورت عرضه خواهد شد. ما حدس می‌زنیم نسخه به‌روز شده این خودرو نیز همچنان با چنین تریم هایی عرضه خواهد شد.

به تازگی تصاویری از نسخه فیس لیفت شده ب‌ام‌و سری ۵ طویل منتشر شده است. در واقع همان تصاویر نسخه اروپایی با طول بیشتر را می‌بینیم.

در تصاویر حداقل دو تریم از این خودرو را می‌بینیم که یکی از آن‌ها از نوع M اسپورت می‌باشد. این خودرو از سپر جلوی اسپورت، رینگ‌های بزرگ‌تر و دیفیوزر عقب قابل‌توجه سود می‌برد. البته به نظر می‌رسد خودروهای سفیدرنگ دارای تریم مشکی شادولاین است.

از نظر ابعاد، فاصله بین محوری ۳۱۰۵ میلی‌متری این خودرو زیر بدنه‌ای با طول و عرض ۵۱۰۶ و ۱۸۶۸ میلی‌متری پنهان شده است. این خودرو همچنین به‌صورت سفارشی از سقف پانورامیک سود برده و احتمالاً تمامی آپشن های قبلی همچنان در این خودرو عرضه خواهند شد. به این ترتیب مشتریان می‌توانند صندلی‌های گرم و سرد شونده، صندلی‌های عقب انفرادی با تنظیم برقی، نورپردازی داخلی و تبلت دستورات لمسی را سفارش دهند.

اما از نظر پیشرانه‌ها رسانه‌های چینی تنها به نسخه ۳۵۰Le اشاره کرده‌اند که دارای قوای محرکه پلاگین هیبریدی می‌باشد.

سری ۵ طویل فیس لیفت در کارخانه ب‌ام‌و-برلیانس در شنیانگ چین تولید خواهد شد و احتمالاً طی ماه‌های آتی وارد نمایندگی‌های فروش می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.