لوگوی جدید فراری به مناسبت ۷۵ سالگی این برند خاطره‌انگیز ایتالیایی

لوگوی جدید فراری به مناسبت ۷۵ سالگی این برند خاطره‌انگیز ایتالیایی

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۱ فراری از لوگوی سالگرد ۷۵ سالگی خود رونمایی کرد تا یادآور تأسیس این برند توسط انزو فراری در سال ۱۹۴۷ باشد. اگرچه اولین خودروی انزو فراری اتو آویو کاستروزیونی ۸۱۵ سال ۱۹۴۰ بود اما اولین خودروی تاریخ این برند با نشان فراری مدل مسابقه‌ای ۱۲۵ S بود که هفت سال بعد معرفی شد. لوگوی جدید فراری برای گرامی داشت این واقعه در ویدئوی جدیدی که کارکنان شرکت نیز حضور داشته‌اند رونمایی شده است.

 

سال ۲۰۲۲ قرار است سال مهمی برای بخش جاده‌ای و موتور اسپورت فراری باشد. از یک طرف شاسی‌بلند پورسانگ معرفی خواهد شد تا سهمی از بازار محبوب شاسی بلندها را به خود اختصاص دهد. از طرف دیگر اسکودریا فراری امیدوار است سرانجام با بهره گرفتن از قوانین جدید فرمول ۱ رقابتی جانانه با مرسدس و ردبول داشته باشد. همچنین در سال آینده نسخه کانورتیبل ۲۹۶ GTB احتمالاً با نشان GTS و با حفظ پیشرانه ۶ سیلندر پلاگین هیبریدی مدل کوپه معرفی خواهد شد. تولید نسخه قوی‌تر ۸۱۲ کامپتیزیونه با پیشرانه ۱۲ سیلندر ۸۳۰ اسب بخاری نیز تائید شده اما مشخص نیست که آیا این خودرو هم در سال آینده پدیدار می‌شود یا خیر.

همچنین محصولات جدید آیکنا نیز در راه بوده و قبلاً شاهد معرفی اسپیدسترهای مونزا SP1 و SP2 و دیتونا SP3 بوده‌ایم. فراری همچنین قرار است در مسابقات هایپرکار لمانز ۲۰۲۳ نیز شرکت کند. جدای از معرفی محصولات جدید فراری می‌خواهد تغییرات سازمانی مهمی را نیز ایجاد کند. بندتو ویگنا از اول سپتامبر به عنوان مدیر اجرایی آغاز بکار کرده و قرار است در بخش مالی نیز تغییراتی رخ دهد. این کمپانی مشهور ایتالیایی قبلاً اعلام کرده نیکولا بوری، مدیر تنوع برند و میشائیل لیترز، مدیر ارشد فنی به زودی این کمپانی را ترک خواهند کرد. به لیست جداشدگان از فراری باید وینچنزو رگازونی مدیر ساخت ارشد را نیز اضافه کرد. جانشین این مدیران ارشد قبلاً انتخاب شده‌اند و جزئیات کامل تغییرات سازمانی فراری تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.