لوئیس همیلتون: Project One مغزها را خواهد ترکاند!

لوئیس همیلتون: Project One مغزها را خواهد ترکاند!

اوایل هفته پیش پرده‌ها کنار رفت و هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی Project One با کمک کوچک قهرمان فرمول ۱ یعنی لوئیس همیلتون رونمایی شد.

این راننده بریتانیایی نقشی در توسعه هایپرکار جدید مرسدس داشته است. همیلتون به تاپ گیر گفته که پرفورمنس این خودرو مغز افراد را خواهد ترکاند.

همیلتون گفت:

زمانی که دور پیشرانه را بالا برده و دنده‌ها را سبک می‌کنید، خودرو نفس‌گیر عمل می‌کند. این هایپرکار بسیار آئرودینامیک عمل می‌کند. یک نکته دیگر درباره پهنای لاستیک‌هاست. آیا ابعاد آن‌ها را دیده‌اید؟

همیلتون ادامه می‌دهد:

مشکل این است که هیچ خودروی جاده‌ای در دنیا نمی‌تواند احساسی شبیه خودروی فرمول ۱ من داشته باشد. به خاطر وزن، آئرودینامیک، احساس موقعیت پشت فرمان و حالتی که دارید؛ اما Project One نزدیک‌ترین خودرو به فرمول ۱ است. فکر می‌کنم این خودرو واقعاً مغزها را منفجر خواهد کرد.

همیلتون، مرسدس را برای ساخت یک سوپرکار تشویق کرده و گفته که این برند آلمانی می‌تواند خودروی بهتری نسبت به فراری بسازد.

مرسدس-ای‌ام‌جی Project One در روی کاغذ فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۱.۶ لیتری توربوی متعلق به خودروی فرمول ۱ سال ۲۰۱۵ استفاده کرده و البته دو پیشرانه الکتریکی در جلو و یکی در عقب بکار گرفته شده و چهارمین پیشرانه الکتریکی نیز به توربو متصل شده است. نتیجه این کار تولید بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت در کمتر از ۶ ثانیه می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.