لندکروزر جدید با تیون ژاپنی Jaos

لندکروزر جدید با تیون ژاپنی Jaos

نسل جدید تویوتا لندکروزر را می‌توان با کیت‌های متنوعی از لیبرتی واک، مودلیستا، والد و غیره ارتقا داد. اما اگر به دنبال یک کیت کاربردی بدون نمایش و خودنمایی هستید می‌توانید به سراغ Jaos ژاپنی بروید. برندی که پشتیبان تولید لکسوس LX 600 کانسپت آفرود بوده و اکنون هم کیت ویژه خود را برای لندکروزر سری ۳۰۰ ارائه داده است.

برخلاف دیگر تیونرها، لوازم جانبی Jaos شبیه قطعاتی است که می‌تواند از خود کارخانه تویوتا خارج شود و کاملاً هماهنگ با زبان طراحی خودرو اصلی بوده و به‌راحتی با آن ترکیب می‌شود. تغییرات بصری شامل محافظ سپر جلو، افزودنی‌های گلگیر با ظاهر کربنی، محافظ دستگیره‌های درب، راک سقفی با چراغ‌های لایت بار یکپارچه، برچسب‌های مشکی برای رکاب‌های جانبی و قسمت پایین سپر عقب و همچنین صدا خفه کن Battlez و خروجی‌های دوگانه اگزوز ZS-2 است.

علاوه بر این، لندکروزر Jaos از مجموعه جدیدی از چرخ‌های ۲۰ اینچی ترایب کراس با قیمت ۷۰۳ دلار با تایرهای تویو اوپن کانتری ۲۸۵/۵۵ R بهره می‌برد که برای رانندگی آفرود مناسب‌تر است. در نهایت سیستم تعلیق هم اصلاح شده و فنرهای مارپیچ Battletz Ti-W بکار گرفته شده‌اند تا ارتفاع از زمین ۲۳۵ میلی‌متری نسخه استوک ۴۰ میلی‌متر افزایش یابد.

هیچ تغییری در زیر کاپوت اتفاق نیفتاده و این یعنی موتور V6 بنزینی ۳.۵ لیتری توئین توربو با قدرت ۴۱۵ اسب بخار یا موتور V6 توربو دیزل ۳۰۹ اسب بخاری هنوز هم تنها انتخاب‌های موجود هستند. تمامی نسخه‌های لندکروزر ۳۰۰ از گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک سود می‌برند که نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.