لامبورگینی کانتاش به خاطر احتمال جدا شدن پوشش شیشه‌ای پیشرانه فراخوان شد!

لامبورگینی کانتاش به خاطر احتمال جدا شدن پوشش شیشه‌ای پیشرانه فراخوان شد!

تحویل اولین نمونه‌های لامبورگینی کانتاش LPI 800-4 جدید در آمریکا از چند ماه پیش شروع شده و دو نسخه ابتدایی این خودرو در هفته خودرویی مونتری ۲۰۲۲ به نمایش درآمدند. در مراسمی شخصی که با حضور استفان وینکلمن رئیس لامبورگینی برگزار شد کلیدهای این دو خودروی اسپرت به مالکان جدیدشان تحویل داده شد؛ اما این خریداران به زودی کلید خودروهای خود را به لامبورگینی بازمی‌گردانند تا تکنسین‌های این شرکت با بررسی دقیق و سریع کانتاش بتوانند مشکلات احتمالی پوشش شیشه‌ای پیشرانه را پیدا کنند.

NHTSA آمریکا در کل ۹ دستگاه از این خودروی جدید را فراخوان کرده است. این موسسه ایمنی می‌گوید خودروهای تولیدی بین ۳۰ ژوئن تا ۲۸ جولای امسال می‌توانند مشکلی احتمالی داشته باشند. این مشکل در بازار قطر دیده شده و در آن یکی از چهار پانل شیشه‌ای پوشش پیشرانه از جای خود جدا شده است. پس از دریافت این گزارش لامبورگینی بازرسی‌های خود را شروع کرده است.

در ۲۵ اکتبر بود که این برند ایتالیایی اعلام کرد که پس از بررسی‌ها و تحلیل‌های داخلی نقص موردبحث را پیدا کرده و دلیل آن وجود خطا در فاز مونتاژ پانل شیشه‌ای بوده است. تاکنون گزارشی از مشکل مشابه به دست لامبورگینی نرسیده اما احتمال جدا شدن کامل پانل‌های شیشه‌ای پوشش پیشرانه وجود دارد. در نهایت لامبورگینی نتیجه‌های گزارش‌های خود را به کمیته ایمنی محصول شرکت ارائه کرده و در نهایت تصمیم به فراخوان لامبورگینی کانتاش گرفته شده است.

NHTSA می‌گوید ۹ دستگاه کانتاش می‌تواند تحت تأثیر این مشکل باشد و لامبورگینی هریک از آن‌ها را به‌طور دقیق بررسی خواهد کرد. اگر مشکلی تشخیص داده شود پانل‌های شیشه‌ای تعویض خواهند شد. به عنوان یادآوری باید گفت لامبورگینی کانتاش LPI 800-4 سریع‌ترین کانتاش تاریخ بوده و از پیشرانه ۱۲ سیلندر و واحدی الکتریکی استفاده می‌کند تا قدرت ۸۰۳ اسب بخار را ارائه نماید. این خودروی اسپرت در عرض ۲.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.