لامبورگینی اوراکان توئین توربو با قدرت و شتابی خارق‌العاده و نفس‌گیر!

لامبورگینی اوراکان توئین توربو با قدرت و شتابی خارق‌العاده و نفس‌گیر!

همه می‌دانیم که یک لامبورگینی اوراکان توئین توربو خودرویی بسیار سریع خواهد بود. البته شاید با دیدن میزان سرعت و شتاب این خودرو در دنیای واقعی شوکه شوید! به گزارش carscoops، خودرویی که مشاهده می‌کنید از نوع پرفورمنته بوده و به تازگی مجری کانال AutoTopNL با آن در اتوبان حضور یافته است. این خودرو توسط شرکت B تیونینگ و RS انجینرز ارتقا یافته و درحالی‌که پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی آن قدرت ۶۴۰ اسب بخاری ارائه می‌کند، اضافه کردن دو توربو باعث شده خروجی پیشرانه نیز تقریباً دو برابر شود.

آن‌گونه که گفته می‌شود سه تنظیم مختلف برای پیشرانه وجود دارد و راننده می‌تواند بنا به شرایط و دلخواه خود یکی را انتخاب کند. در حالت عادی قدرت پیشرانه به ۸۵۰ اسب بخار محدود می‌شود درحالی‌که در حالت میانی این رقم به ۱۱۰۰ اسب بخار افزایش می‌یابد. در حد نهایی پرفورمنس یعنی حالت کورسا، لامبورگینی اوراکان توئین توربو قدرت ۱۲۵۰ اسب بخاری خواهد داشت.

برای رسیدن از سرعت ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت فقط به ۳.۲۱ ثانیه زمان نیاز است که باعث می‌شود این سوپر اسپرت ایتالیایی سریع‌تر از بوگاتی شیرون باشد. نکته جالب اینکه خودروی موردبحث دومین خودروی سریعی است که توسط کانال AutoTopNL تست می‌شود. سریع‌ترین خودروی این کانال لامبورگینی گالاردو توئین توربوی ۱۷۵۰ اسب بخاری ساخت شرکت دالاس پرفورمنس نام دارد.

این لامبورگینی به طرز دیوانه‌وار و ترسناکی سرعت می‌گیرد و در یک چشم بر هم زدن مرزهای سرعت را درمی‌نوردد. رسیدن از سرعت ۲۰۰ به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت نیز تنها در ۶.۱۸ ثانیه انجام می‌شود که تقریباً نصف زمان لازم برای مک لارن ۷۶۵LT است. همچنین شتاب ۲۰۰ تا ۲۵۰ کیلومتر در ساعت نیز در ۲.۵ ثانیه ثبت می‌شود. راننده لامبورگینی اوراکان توئین توربو موردبحث نهایتاً به سرعت باورنکردنی ۳۵۸ کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند. با خداحافظی اسطوره پرچمدار این برند یعنی آونتادور از بازار، کم کم باید منتظر وداع با اوراکان نیز باشیم. جانشین این خودروها از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهند کرد و اگرچه دیگر خبری از پیشرانه تنفس طبیعی نخواهد بود اما قطعا با یک لامبورگینی تمام عیار روبرو خواهیم شد…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.