قیمت ۱۷۰ هزار یورویی مرسدس براباس GLE

قیمت ۱۷۰ هزار یورویی مرسدس براباس GLE

قبل از این که این سؤال را پاسخ دهید، این واقعیت را در نظر بگیرید که این خودرو فقط یک رنگ و کیت بدنهٔ متفاوت دارد، از این رو شاید قیمت گذاری این چنینی روی آن برای خیلی‌ها امری عجیب و غریب به نظر برسد، چیزی که قطعاً مرسدس آام‌گ چنین مبلغ اضافه‌ای برای آن از شما دریافت نمی‌کند.

درست است، واژهٔ عجیب و غریب برای چنین قیمت گذاری‌هایی امری کاملاً درست و منطقی است. اگر شما یک مرسدس GLE ۶۳ S کوپه در آلمان خریداری کنید، قیمت پایه ۱۲۶۶۷۵ یورو و در واقع ۴۳۲۲۵ یورو کمتر از آن چه است که باید برای زرق و برق‌های براباس پرداخت نمایید.

بنابراین، این خودرو از نظر مشخصات فنی و قدرت و عملکرد دقیقاً مشابه نمونهٔ اصلی است، یعنی ۵۸۰ اسب بخار نیرو، ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور، ۰ تا ۱۰۰ حدوداً ۴.۲ ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی معادل ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت.

از نظر ظاهری، این مرسدس GLE ۶۳S کوپه مجهز به چندین قطعهٔ براباس مانند سپر جلوی فیبرکربنی و کیت سپر اضافی، جلوپنجرهٔ B شکل دوبل، نوشته‌های ویژهٔ روی خودرو، اگزوز اسپرت سفارشی کنترل شونده توسط سوپاپ‌ها، دیفیوزر عقب کربنی و کیت اسکرت عقب اضافی، اسپویلر عقب و رینگ‌های مشکی ۲۳ اینچی می‌باشد.

در داخل کابین مواردی مانند پنل های ورودی LED، میدونی‌های آلومینیومی، پین‌های قفل درب سفارشی، کف‌پوش کابین و صندوق عقب به علاوهٔ لوگوهای خودرو در سرتاسر کابین دیده می‌شوند.

به نظر شما این تجهیزات اضافه ارزش خرج کردن مبلغی معادل ۴۳۲۲۵ یورو را دارند؟ یا ترجیح می‌دهید مرسدس آام‌گ ارزان‌تر و فابریک کارخانه را خریداری نمایید؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: carscoops

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.