قیمت ۱۳ هزار دلار برای یک فراری F40 بدلی!

قیمت ۱۳ هزار دلار برای یک فراری F40 بدلی!

رپلیکا (Replica) به خودروهایی اطلاق می‌شود که در اصل نمونه‌های ارزان‌قیمتی هستند که ظاهر آن‌ها شبیه به خودروهای کمیاب و گران‌قیمت درآمده است. در این صنعت عمدتاً خودروهای ارزان‌قیمت معمولی در ظاهر و گاهی داخل به‌کلی دستخوش تغییرات شده و ظاهر آن‌ها شبیه خودروهای گران‌قیمتی همچون هایپراسپرت‌های میلیون دلاری طراحی می‌شود.

یکی از جدیدترین رپلیکاهایی که به‌تازگی به حراج گذاشته ‌شده است، یک پونتیاک فیرو است که به‌طور کامل شبیه به فراری F40 طراحی شده است. برای این خودرو قیمت ۱۲,۹۲۲ دلار تعیین شده و فروشنده آن‌را مثالی فوق‌العاده زیبا از هنر رپلیکا توصیف کرده است.

 

فروشندهٔ این شِبه F40 هیچ‌گونه اطلاعات فنی از این خودرو اعلام نکرده است و تنها گفته که کارکرد آن ۱۷۷ هزار کیلومتر است. بااین‌حال با توجه به تصاویر می‌توان فهمید که این پونتیاک بسیار حرفه‌ای و زیبا شبیه فراری F40 طراحی شده است تا جایی که افراد کمی خواهند فهمید که این یک F40 واقعی نیست و درواقع یک فیرو است که لباس فراری را بر تن کرده است.

F40 واقعی یکی از نمادهای فراری بشمار رفته و معمولاً در حراجی‌ها با قیمت‌های هفت‌رقمی خریدوفروش می‌شود اما حالا برخی این شانس را خواهند داشت که با پرداخت تنها ۱۳ هزار دلار صاحب یک F40 بدلی شوند که هرچند به‌هیچ‌عنوان قابل‌مقایسه با نمونهٔ اصلی نیست اما لااقل می‌توان از ظاهر زیبا و جذاب آن لذت برد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.