قیمت و مشخصات کیا سلتوس جدید

قیمت و مشخصات کیا سلتوس جدید

سلتوس ۲۰۲۱ عضو جدید شاسی بلندهای کیا بوده و هم‌اکنون اطلاعاتی درباره قیمت و تریم های آن منتشر شده است. کیا گفته بود قیمت این شاسی‌بلند کامپکت از زیر ۲۲ هزار دلار شروع خواهد شد و اگر اطلاعات منتشر شده صحیح باشد کیا کمی قول خود را زیر پا گذاشته است. البته اگر هزینه‌های تحویل را حساب نکنید قیمت سلتوس جدید نزدیک به قول این خودروساز خواهد بود.

بنا بر شنیده‌ها قیمت سلتوس LX از ۲۱۹۹۰ دلار شروع می‌شود. سلتوس LX مدل پایه این خانواده بوده ولی خب از سیستم چهار چرخ محرک و لیست بلندبالایی از تجهیزات سود می‌برد که شامل مواردی همچون رینگ‌های ۱۷ اینچی، کروز کنترل، اندروید اتو، اپل کارپلی و دوربین دنده‌عقب می‌باشد. با همین مبلغ می‌توانید مدل سلتوس S دیفرانسیل جلو را نیز انتخاب کنید. یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۴۶ اسب بخاری به‌صورت استاندارد در سلتوس بکار رفته و با گیربکس IVT کیا همکاری می‌کند.

قیمت (دلار)مدل
۲۱۹۹۰LX AWD
۲۱۹۹۰S FWD
۲۳۴۹۰S AWD
۲۵۲۹۰EX AWD
۲۵۴۹۰S 1.6L Turbo
۲۷۸۹۰SX 1.6L Turbo

 

اما قیمت مدل فول SX AWD از ۲۷۸۹۰ دلار آغاز می‌شود. در اطلاعات منتشر شده اشاره‌ای به تجهیزات استاندارد این مدل پرچم‌دار نشده اما می‌دانیم که در دل آن پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوی ۱۷۵ اسب بخاری قرار گرفته است. سلتوس S هم با این پیشرانه در دسترس بوده و قیمت پایه ۲۵۴۹۰ دلاری دارد. دیگر مدل این خانواده هم سلتوس EX AWD است که از پیشرانه ۲ لیتری استفاده کرده و قیمت ۲۵۲۹۰ دلاری دارد.

البته قیمت‌هایی که ذکر شد شامل هزینه تحویل ۱۱۲۰ دلاری نیست. در این صورت ارزان‌ترین نسخه سلتوس قیمت ۲۳۱۱۰ دلاری خواهد داشت. این قیمتی بالا برای کیاست زیرا اکثر رقبا قیمت پایین‌تری دارند. البته رقبای چهار چرخ محرک قیمتی نزدیک به کیا دارند. در جدول زیر هم می‌توانید قیمت برخی از رقبای سلتوس را مشاهده کنید. این قیمت‌ها شامل هزینه‌های تحویل نیستند.

قیمت (دلار)نام خودرو
۱۷۳۵۰هیوندای Venue SE FWD
۱۸۸۷۰نیسان کیکس S FWD
۱۹۹۹۵/۲۱۵۹۰فورد اکو اسپورت S FWD/AWD
۲۰۳۰۰/۲۱۷۰۰هیوندای کنا SE FWD/AWD
۲۰۳۹۰/۲۱۷۹۰مزدا CX-3 اسپورت FWD/AWD
۲۱۹۹۰کیا سلتوس S FWD/AWD
۲۰۸۲۰/۲۲۳۲۰هوندا HR-V LX FWD/AWD
۲۲۴۷۰/۲۳۷۷۵جیپ رنگید اسپورت FWD/AWD

گفته می‌شود کیا سلتوس در ماه فوریه وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.