قیمت و مشخصات هوندا سیویک Si مدل ۲۰۲۲

قیمت و مشخصات هوندا سیویک Si مدل ۲۰۲۲

یک پیشرانه، یک گیربکس!

هوندا سیویک Si مدل ۲۰۲۲ چند هفته پیش و با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو که نسبت به قبل کمی ضعیف‌تر شده معرفی شد. علیرغم کاهش ۵ اسبی قدرت، این خودروی اسپورت و ارزان‌قیمت بهبودهای فراوانی را تجربه کرده است. هوندا به تازگی جزئیات قیمت‌گذاری سیویک Si جدید را منتشر کرده است. این خودرو تا چند ماه دیگر روانه بازار خواهد شد.

قیمت Si از ۲۷۳۰۰ دلار شروع می‌شود و به این مبلغ باید ۱۰۱۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز افزود. همچنین گزینه سفارش لاستیک‌های تابستانی پرفورمنس نیز وجود دارد که با ۲۰۰ دلار باعث بهبود کشش و هندلینگ خودرو می‌شود. این خودرو فقط با یک پیشرانه و گیربکس ۶ سرعته دستی عرضه می‌شود. همچنین دیفرانسیل لغزش محدود و سیستم تعلیق اسپورت نیز به‌صورت استاندارد وجود دارد.

تریمپیشرانهقیمت  قیمت نهایی
Si۱.۵L Turbo$۲۷,۳۰۰$۲۸,۳۱۵
Si with Summer Tires۱.۵L Turbo$۲۷,۵۰۰$۲۸,۵۱۵

اگرچه قدرت Si جدید نسبت به نسل قبل اندکی کاهش یافته اما ژاپنی‌ها باافتخار اعلام کرده‌اند قدرت تولیدی در دورهای وسیع‌تری ارائه می‌شود که این امر باعث شده سدان اسپورت هوندا حس بهتری در سواری‌های روزمره داشته باشد. پیشرانه ۴ سیلندر توربوی سیویک Si حداکثر گشتاور خود را ۳۰۰ دور زودتر از نسل پیشین ارائه کرده و قدرت بیشتری نیز بین دورهای ۶۰۰۰ تا ۶۵۰۰ در دسترس است. مهم‌تر اینکه فلایویل ارتقا یافته این خودرو باعث بهبود پاسخ میدونی گاز شده است.

گیربکس ۶ سرعته دستی نیز ۱۰ درصد سریع‌تر دنده‌ها را تعویض کرده و برای اولین بار در تاریخ سیویک Si شاهد استفاده از سیستم هماهنگی دور پیشرانه برگرفته از سیویک تایپ R هستیم.

دیگر بهبود مکانیکی این خودرو به سیستم تعلیق بازنگری شده مربوط می‌شود که دارای فنرها، دامپرها و بوش‌های سفت تر و میله‌های ضد لغزش ضخیم‌تر است. همچنین بهبودهایی در سیستم فرمان صورت گرفته که باعث بهبود حس آن شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.