قیمت و مشخصات هوندا ریجلاین ۲۰۲۱

قیمت و مشخصات هوندا ریجلاین ۲۰۲۱

هوندا ریجلاین مدل ۲۰۲۱ فیس لیفت سورپرایز کننده‌ای را تجربه کرده است. بخش اعظم به‌روزرسانی این پیکاپ روی طراحی ظاهری آن و ایجاد چهره‌ای باابهت تر متمرکز بوده هرچند این تغییرات با هزینه همراه شده‌اند. قیمت ریجلاین ۲۰۲۱ از ۳۶۴۹۰ دلار شروع می‌شود که حدود ۲۵۰۰ دلار بیشتر از مدل سال قبل است. این پیکاپ به‌روز از ماه آینده وارد نمایندگی‌های هوندا خواهد شد.

قیمت یاد شده برای مدل پایه اسپورت است و در صورتی که نسخه RTL را سفارش دهید باید حدود ۳ هزار دلار دیگر نیز بپردازید. در واقع قیمت ریجلاین RTL از ۳۹۴۷۰ دلار شروع می‌شود. یک پله بالاتر ریجلاین RTL-E با قیمت ۴۲۴۲۰ دلاری قرار دارد و نهایتاً به مدل پرچم‌دار بلک ادیشن با قیمت ۴۳۹۲۰ دلار می‌رسیم. این مدل دارای برخی ویژگی‌های ظاهری همچون جلوپنجره تیره‌رنگ می‌باشد.

بخش اعظم تغییرات ریجلاین ۲۰۲۱ در بخش جلو رخ داده است. هوندا تا ستون A را تغییر داده و نمای جلوی آن باابهت تر شده است. ژاپنی‌ها کاپوتی با ارتفاع بیشتر و برآمده را نصب کرده و سپر نیز تغییر کرده است. گلگیرها نیز عضلانی‌تر شده‌اند. داخل کابین نیز جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی هوندا به همراه دکمه فیزیکی کنترل صدا نصب شده است.

پکیج توسعه پرفورمنس هوندا یا HPD قیمت ۲۸۰۰ دلاری داشته و شامل قوس‌های چرخ مشکی، نشان‌ها و گرافیک HPD و رینگ‌های برنزی رنگ می‌باشد. از دیگر پکیج‌های در دسترس می‌توان به پکیج کاربردی ۱۴۶۵ دلاری، پکیج عملکردی ۲۷۰ دلاری و پکیج عملکردی پلاس ۱۳۱۵ دلاری اشاره کرد. تریم های متنوع ریجلاین ۲۰۲۱ هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک در دسترس هستند. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری هوندا نیز با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند. این پیشرانه قدرت ۲۸۰ اسبی و گشتاور ۳۵۵ نیوتون متری دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.