قیمت و مشخصات هوندا اینسایت مدل ۲۰۲۱

قیمت و مشخصات هوندا اینسایت مدل ۲۰۲۱

هوندا در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ از نسخه کاملاً به‌روز شده اینسایت هیبرید رونمایی کرد. این خودرو از طراحی جدیدی برخوردار بود و عناصر دو مدل بزرگ‌تر و کوچک‌تر آکورد و سیویک را به عاریت گرفته بود. هوندا برای سال ۲۰۲۱ نیز این خودرو را دست‌خوش تغییر کرده و آن را با تجهیزات ایمنی استاندارد در تریم های فول تر معرفی کرده است. اینسایت ۲۰۲۱ از امروز در دسترس مشتریان می‌باشد.

تکنولوژی‌های ایمنی پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب به تریم های EX و تورینگ اضافه شده‌اند. صفحه‌نمایش ۸ اینچی به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی نیز وجود دارند. تریم تورینگ دارای پوشش چرم صندلی‌ها، صندلی راننده با تنظیم در ۸ جهت، ناوبری، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و… می‌باشد.

اینسایت ۲۰۲۱ در سه تریم LX، EX و تورینگ عرضه خواهد شد و همگی به‌صورت استاندارد از چراغ‌های جلوی LED، استارت دکمه‌ای و بسته ایمنی هوندا برخوردار هستند. این خودرو همچنین توانسته در سال جاری بالاترین رتبه ایمنی را از موسسه IIHS دریافت نماید.

البته اضافه شدن تجهیزات ایمنی جدید به این دو تریم باعث افزایش قیمت آن‌ها نیز شده است. اینسایت EX و تورینگ هم‌اکنون ۵۰۰ دلار گران‌تر از مدل سال پیش خود هستند. قیمت مدل پایه LX تغییری نداشته و از ۲۳۸۸۵ دلار شروع می‌شود. قیمت دو مدل EX و تورینگ نیز به ترتیب ۲۵۷۶۵ و ۲۹۷۹۵ دلار می‌باشد.

پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی این خودرو با واحدی الکتریکی و باتری لیتیوم-یونی ترکیب شده و قدرت ۱۵۱ اسبی و گشتاور ۲۶۷ نیوتون متری تولید می‌کنند. این خودرو در شهر مصرف سوخت ۴.۳ لیتری در هر صد کیلومتر دارد. البته یک رنگ بدنه جدید با نام قرمز رادیان نیز در دسترس مشتریان است که بدون هزینه اضافی قابل انتخاب می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.